Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å bli litt utålmodig! Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å legge til enda en uke så skal du kjenne på utålmodighet... Går med gråten i halsen konstant og kommer til å hyle til den neste som spør meg om jeg ikke kjenner noe snart! Har virkelig mistet troen på at jeg kan føde av meg selv i det hele tatt...

Skrevet

Uff, jeg vet hva dere går gjennom. Jeg gikk 18 dager over i forrige svangerskap og det var ikke morsomt.

Denne gangen er jeg bare fem dager over termin, og synes det er helt jævlig. Ble superglad igår da når jeg hadde regelmessie sammentrekninger i nesten ett døgn, men det dabbet av igjen, så nå er jeg tilbake til utgangspunktet.

Lurer også på om kroppen min i det hele tatt er laget for at fødselen skal starte av seg selv, og jeg kommer til å gi en knyttneve til det neste mennekse som sier : jaja, babyn kommer når den er klar for det-det skjedde nemlig IKKE med meg sist.

Trøsten er at de hvertfall får ut babyn til slutt. Måtte få modningsgel i flere omganger, de tok vannet og jeg lå med drypp hele fødsel gjennom sist så er vel en hvis sjanse for at jeg ikke har det i meg.....

Skrevet

Ja, det er ikke alle babyer som sier i fra når de er klare! Samme skjedde med meg sist, ble satt i gang 20 dager over termin! Helt uutholdelige dager som bare går med til å psyke seg selv ut. Babyen var helt tydelig overtidig og kunne ha kommet ut flere uker tidligere - blir helt sprø av å lese innlegg der folk har født flere uker før termin eller lurer på om de kan bli satt i gang en uke før fordi de er så slitne - har sluttet å lese sånne innlegg nå da for å ikke pine meg selv mer. Vet jo at babyen kommer ut snart, men det er ikke alltid den kommer når den egentlig er klar - ingen som vet med sikkerhet hva som starter en fødsel eller hvorfor!

Skrevet

Jeg ville bare si at jeg føler med dere. Få det ut!

Jeg joiner klubben deres om to ukers tid, men da er den nok oppløst for deres vedkommende. Gikk seks dager over sist og da var jeg så redd det bare var tull da det startet at jeg ikke kom med på sykehuset før en time før han var ute.

Skrevet

Ai ai ai, er så enig... Kjenner nesten jeg blir litt irritert (les missunelig) når folk føder før termin. Er ikke mer enn to dager over, men det er to dager for mye. Legen sa til meg for to og en halv uke siden at det bare var snakk om dager, er vel venta siden da. Hvorfor sier leger sånn?? Blir jo bare enda mer forventningsfull... Håper alle over termin føder i løpet av dagen , det hadde vært supert;) Masse lykke til til alle der ute, godt en ikke er alene iallfall...;)

Skrevet

Jaja så er vi ikke alene i hvertfall. Syns synd på dere, spesielt FIRE PÅ RAD, du tappes jo veldig for krefter når du er sånn lei deg og på gråten hele tida.

Ja nei det er jo ikke alltid babyen kommer når den er klar - det er jo ikke bra for den å komme ut helt skrukkete og langnegla heller da??!!

Jeg tror min er klar for lenge sida. Mens termin var 18 april, og jeg har venta siden da....

Nå har han slutta å vokse virker det som - jeg har ligget stabilt på 80 kg hele siste trimester. Innbiller meg at han ligger der og tørker ut....

Skal til jordmor i dag, håper hun ikke har ombestemt seg angående å sette igang nå på lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...