Mockanin Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Lager dere til selskap og innviterer dere familie og venner, eller lar dere det hele passere uten å si noe om det? Har bursdag den 16. og vil helst ikke at noen skal vite om den. Hater å feire bursdagen min, har alltid gjort det. Mannen skal på død og liv invitere familien sin og grille. Jeg vil ikke, men han skjønner det ikke og blir bare fornærmet.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bryr meg ikke noe særlig hverken fra eller til. Trenger ikke besøk, men hvis noen vil kan de jo gjerne komme...
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 har ikke familie selskap,men party med vennene mine =)=) *hæla i taket*
silhah og emilie Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 jeg syns det er koselig jeg..alle i pappas familie feirer dagen sin og det er de få gangene hele familien møtes i disse travle tider:) syns det er viktig jeg
noLadyjustME Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 ÅÅå, det er veldig stas enda det:D hihi..fyller den 10,wee, og gleder meg som et barn! Vi skal ta me nermeste familie å gå tur i en park, og ha en liten piknik der..kooselig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå