Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Nå er jeg kjempeblid. Jeg snakket akkurat med lokalbanken her og de ville gi oss det lånet postbanken ikke ville gi oss. Så digg! Mye bedre betingelser også + de ville gi oss mye mer i lån enn vi trengte :-) Hurra, nå er drømmen enda litt nærmere!!
Kåre Moradi Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Samme erfaring her! Og så kan man slå av en prat om unger og bikkjer og siste foreldremøte etterpå...:-p
Twins i magen <3 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Det er jo det som fordelen med lokale banker. Vi er begge studenter, men vi fikk fullt lån til å kjøpe leilighet (måtte selge da mini kom fordi det ble for trangt da men), avdragsfritt i fem år. Ulempen er alle gebyrene de har på alt mulig, spesielt ifht nettbank og kortbruk. Derfor har vi nå byttet til Fokus 24/7 begge to, men skal fremdeles ha sparekontoer, BSU og sånt i den lokale, for det kan nok bli lettere å få lån der igjen senere også
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ja det er helt supert, postbanken har jeg kjempedårlig erfaring med, mannen min har vært kunde der i 15 år og jeg i 10 liksom , og allikevel kunne de ikke strekke seg litt lenger. I lokalbanken fikk vi gjerne 400 000 mer enn vi trengte, liksom. renten var ikke så v erst heller så bye bye postbanken :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå