Gå til innhold

Jeg elsker lokale sparebanker liksom :-)

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Nå er jeg kjempeblid. Jeg snakket akkurat med lokalbanken her og de ville gi oss det lånet postbanken ikke ville gi oss. Så digg! Mye bedre betingelser også + de ville gi oss mye mer i lån enn vi trengte :-)

Hurra, nå er drømmen enda litt nærmere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme erfaring her! Og så kan man slå av en prat om unger og bikkjer og siste foreldremøte etterpå...:-p

Skrevet

Det er jo det som fordelen med lokale banker. Vi er begge studenter, men vi fikk fullt lån til å kjøpe leilighet (måtte selge da mini kom fordi det ble for trangt da men), avdragsfritt i fem år. Ulempen er alle gebyrene de har på alt mulig, spesielt ifht nettbank og kortbruk. Derfor har vi nå byttet til Fokus 24/7 begge to, men skal fremdeles ha sparekontoer, BSU og sånt i den lokale, for det kan nok bli lettere å få lån der igjen senere også :)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Ja det er helt supert, postbanken har jeg kjempedårlig erfaring med, mannen min har vært kunde der i 15 år og jeg i 10 liksom , og allikevel kunne de ikke strekke seg litt lenger. I lokalbanken fikk vi gjerne 400 000 mer enn vi trengte, liksom. renten var ikke så v erst heller

så bye bye postbanken :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...