Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Jeg har hatt kobberspiral i 9 måneder nå, og aldri tenkt på muligheten for graviditet før nå... Jeg har en masse gravidesymptomer som tretthet, og luktvarhet, svimmelhetsanfall og motvilje mot kaffe, for å nevne noe. Samtidig er jeg midt i en blødning nå som jeg antok var mensen. Da jeg begynte å blø tenkte jeg at nå forsvinner sikkert alle disse symptomene og jeg blir vanlig igjen. Men det har de ikke gjort. I dag tidlig var jeg i tillegg kvalm. Når sant skal sies var jeg syk for ikke så lenge siden, og gikk på antibiotika. Det er nå halvannen uke siden kuren var ferdig, men trøttheten er vedvarende! Jeg husker legen min fortalte meg en gang at noen ganger blør man ganske kraftig hvis man blir gravid med spiral... Noen som vet noe om dette her, eventuelt har egne erfaringer. Blødningen er mindre enn vanlig, men jeg blør nå ganske bra allikevel da...Føler meg ganske dum hvis jeg skal begynne å ta graviditetstester midt oppi mensen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå