*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 God frisk salat annet enn det normale som agurk,tomat osv.... Jeg skal ha en liten samenkomst og har lyst til å servere de en god salat:) Alle tips tar jeg i mot med stort takk:):)
MrsNina Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 har ofte oppi de vanlige ingredisensene + makaroni skinke marinert fetaost runde sukkererter eple maiskorn og gode søte små tomater!!
Kulå Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Salatbønner er også kjempegodt å ha oppi Og godt brød ved siden av...
Hikken Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ruccola Agurk Cherry/dulcita-tomater Rødløk Fetaost (gjerne marinert) Ristede pinjekjerner Som dressing bruker jeg ofte oljen til fetaen (jeg bruker alltid marinert feta) og litt balsamico og itt nykverna pepper :-)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 ååå det höres så godt ut:) Notert på handle lista! tusen takk! Fler?
Ladybug~N&E Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 jeg pleier å ha en deilig kyllingsalat jeg;) isbergsalat, ruccola og rød rosso, kylling, bacon og pasta penne. thousand island dressing og varme baguetter. men når jeg har gjester så kjøper jeg inn dette: ruccola, rosso og issalat paprika, mais, rødløk, reddik, cherrytomater og agurk er det jeg bruker kylling bacon masse pasta (skruer eller en annen festlig pasta) egg skinke thousant island og hvitløksdressing/gresk dressing baguetter jeg pleier å ha salaten i en stooor bolle og grønnsakene og alt det andre på fat og i skåler slik at hver og en kan komponere sin egen salat. (jeg liker ikke grønnsaker og jeg hater å sitte å plukke ut ting jeg ikke liker. ikke er det særlig høflig heller)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 salat paprika rå rødløk hakket i tynneskiver (har mye av det) kylling biter¨ mais svarte bønner advokado annanas tomat og en liten desj olivenolje
Musseknapp Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Skal ha syforening i morgen, og har kjøpt inn disse ingridiensene til å ha i salaten: Grillet kylling, rucolasalat, rød lollo-salat, agurk, cherrytomater, blå druer, ananas, honningmelon, mais, fetaost, pinjekjerner og penne pasta. Garanert å behage smaksløkene med denne salaten :-) Lager dressing av de der små 3-pack med gresk dressingmix-pulver som man blander m rømme. Serverer m rykende, nystekte hvitløksbaguetter. Mmmm! Fikk vann i munnen nå...
togutter-08og10 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 To til tre forskjellige salater (isberg, ruccola, hjertesalat etc) agurk paprika cherrytomater oliven (kan sløyfes) mozarella ost avocado reker dressing: hvitløksdressing av rømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå