La vita è bella <3 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Hvor kan man dra på 3D ul? Hva koster det og når passer det best med 3D?
TinaBakken Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 På Medicus i Trondheim kan du få tatt 3D-ultralyd...men det er lang ventetid. Det koster 1350,-. Jeg har bestilt til i juli, er da ca 25 uker på vei (de anbefaler at man er mellom 24 og 26 uker på vei). De foretar også vanlig ultralyd, det koster 750,-. Da får man vanlige ultralyd-bilder.
gutti sept Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Kan man få med seg en "videosnutt" også fra medicus?
Pusur_mor Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei! fikk beskjed om at best resultat var mellom uke 25 og 30. Skal dit i juni og er da 28/30 ( ult/mt) uker på vei. Man får tilsendt en cd etterpå med snutter fra ul, sa de. Hvis timen er mislykket betaler man bare 750,-. De har ganske fullt, og hun som tar 3d er visst der bare en gang pr uke. Vi fikk på kveldstid. Tlf for bestilling er 73871470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå