Gå til innhold

Jeg fikk gråten i halsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg dro fra snuppa i barnehagen nå... Er hennes andre dag i barnehagen og første dagen alene. De synes hun virket så trygg så jeg skulle bli oppringt hvis det var noe. Hun skulle også sove der. Hente henne i ettermiddag..

Å vet jo det går bra men er så rart å dra fra henne. Bare å kaste seg i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff,ja., Er ikke noe moro dette der..

Husker når storebror begynte der..

Lillebror begynner nå i august..

Gruer meg.

Må sies han er kjent der nå,skal begynne der storebror går,men på en annen avd,og det vil j være rart uansett..

Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det men det blir enklere etterhvert :-)

Skrevet

Husker den følelsen, ja. Måtte kjøpe meg en sjokolade på vei hjem fra bhg, for å trøste meg med... :-/

Men alt gikk bra:-)

Hvordan gikk det med snuppa i dag, da?

Skrevet

Alt gikk bare bra. Hun har bare hikstet litt en stund etter jeg dro men da hadde hun og en av de voksne gått inn og da hadde hun blitt som ei sol igjen. Har spist godt og sovna godt så ringte de når hun hadde våkna og sa at hun kunne hentes.

Når jeg henta henne ble jeg møtt av ei superblid og oppglødd jente som vinka hade til alle sammen. så det gikk bra.

Huff.. vanskeligst til mor dette:)

Skrevet

Du er nok ikke alene om å ha gråten i halsen! Men det går seg til, jo mer du ser at hun trives jo lettere blir det. Gutten min lyser opp og kan ikke komme seg fort nok inn på avdelingen sin. Han gråter fremdeles når jeg går (har vært der i snart 3 uker) men de sier at det er over så snart han finner noe gøy å leke med. Og i løpet av dagen griner han ikke, storkoser seg ute og inne. Og når jeg henter ham så ser jeg at han koser seg og så er han blid som en sol hele veien hjem. Plaprer og ler som om han skal fortelle meg om den gøye dagen sin. Jeg har merket at han er totalt utslitt på ettermiddagen, masse nye inntrykk og aktiviteter så noen kvelder har vært særs krevende. Han sovner rundt 1830 uten et knyst. Er avogtil litt vondt å tenke på at jeg mister den beste tiden på dagen med gutten min men sånn er det jo bare dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...