Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Klø seg på tissen og ballene? Eller kneppe på utstyret..... Jeg blir gal av å se på. Ser min mann gjør det veldigt ofte. Hva med deres?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Klør på tissen selv av og til jeg, så kan ikke klage.. Det klør når man har barbert seg og hårene gror ut.. Men regner ikke med at det er derfor alle menn gjør det.. Men gjør det fordi boxer´n kommer "innimellom" utstyret..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 hhahaha jeg visste det var dette det var snakk om før jeg åpne innlegget =) men jeg aner ikke,han her gjør det samme.helt tiden..fatter ikke hva som klør så ufatterlig der nede,kanskje de må komme seg til legen..?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 sjeldent jeg ser min gjør det faktisk..men min ex derimot at klødde seg ofte der.. Der var det handa nedi boksa å klø. Ekklet. syntes det var ekkelt med tanken på om han var ren på hendene når han skulle lage mat..for han var ikke flink å vakse seg etter dobesøk hell..at jeg holdt ut!! Men han jeg har nå dusjer hver dag, vakser hendene etter do besøk og klør seg sjeldent der nede..da er det isåfall uttapå buksa i et litte sec.men sjeldent jeg ser det ..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 He-he ) det gjør min også.......støtt og stadig, men bare hjemme..ser han aldri gjør sånn ute blant folk. Tror også det er disse boxerene som ganger litt, eller så henger vel utstyret litt feil da ) he-he.......de har det tross alt litt mer "i veien" enn oss jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå