Mockanin Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Egentlig er dette litt morsomt også da, men samtidig litt tragisk at jeg tenker sånn. MEN er det normalt at man i badedrakt får paddeflate pupper? Prøvde en badedrakt her om dagen men puppa ble paddeflate, så ikke ut som jeg hadde noe. Egentlig har jeg jo litt store pupper, riktig nok henger og slenger dem litt, men SÅ ille er det da ikke.. I alle fall ikke før jeg prøvde badedrakt. Ikke er det så lett og få tak i badedrakt i den str. jeg skal ha heller da. Legge inn silikon før jeg reiser på ferie kanskje ? (knis, kommer ALDRI til å skje så det så)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hehe, hvis det ikke er med bh i så blir de jo klemt flate
mamma&urokråka Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 badetøy i det hele tatt er ikke noe særlig etter man har gått gravid og ammet... Selv om bikini overdelen holder puppene "oppe" så detter dem jo ut hvis jeg bøyer meg for å gjøre noe.. Ingen fasong på dem i det hele tatt.. Sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå