Gå til innhold

Giftet meg på fredag jeg, og har et spm :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på jobb i går kveld, og til min overraskelse så ventet ingen blomster eller presang til meg. Jeg trodde det var vanlig å gi en liten oppmerksomhet, men jeg har kanskje bare trodd det da. Ikke så viktig å få noe, men en blomsterkvast hadde nå vært litt hyggelig må jeg si. Er ikke dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JO det er veldig vanlig...

Skrevet

er ikke gift, men ville tro det var vanlig.

Skrevet

De fleste arbeidsgivere og kollegaer ville nok hatt en blomsterkvast om ikke annet klart til deg.

Tom. min tidligere arbeidsgiver klarte det når jeg giftet meg, tom. når jeg fikk minsten klarte dem det. Men en kollega og god venn som fødte 5 mnd. etter meg fikk ikke noen blomst når babyen hennes kom.

Skrevet

Først og fremst gratulerer så mye:) Ang. presang, så er det jo foreskjellig fra jobb til jobb. Men når vi giftet oss, så fikk vi presang på dagen våres av jobben til mannen, og min jobb fikk vi en stund etterpå. Hadde da samlet alle kollegeane og hadde kake og pakkeutdeling.

Skrevet

Aller først vil jeg gratulere deg! :)

Jo, jeg vil absolutt si at det er mest vanlig å få en liten oppmerksomhet når man har giftet seg.

Men; det er nå dessverre slik at ikke alle sjefer/kollegerer like "rause".

Kan jo hende dere får en liten hilsen likevel. Vi fikk kjempefin gave fra min arb.plass da vi giftet oss, men det tok noen uker :) Tar tid å samle inn penger fra mange på en stor arb.plass. Hehe..

Skrevet

tja ville nå tro det var litt vanlig kanskje?? vi fikk blomster på døra fra jobben min den dagen vi giftet oss.

av jobben til sambo fikk vi gavekort på 900 + 800 i kontanter.

men som det sies over her, kan jo være du får en hilsen likevel=)

gratulerer så mye forresten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...