Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så trøtt, han står i senga og vil opp. Har prøvd å ignorere han. Greier å ha han der en halvtimes tid. Når vi står opp er han i storform så virker uthvilt. Noen som har tips? sover veldig varierende på dagtid, men ofte bare 1-2 timer fordelt på 2-3 lurer. Noen andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Omtrent sånn som her det der. Blir en del tidlige morgener ja......Hjelper av å til å gi henne en flaske med melk, men som oftest er hun sprell våken, og er klar for en ny dag....det er ikke jeg.

Husker det var sånn med vår eldste også en periode, men det gikk over. Er bare litt slitsomt mens det står på!

Manner min jobber off shore, så nå gleder jeg meg til han kommer hjem, så jeg får sove!

Skrevet

Det var sånn med min eldste. Vi kuttet litt/ endret litt på sovingen på dagtid. Første hvilen på dagtid forskjøv vi, neste hvil ble litt kortere. En må nesten prøve seg lit frem, men vi fikk det til å fungere med litt endring. Husk at det kan ta litt tid før endringene blir en vane.

Lykke til :)

Skrevet

oi , høres slitsomt ut!!Håper det går seg til da!

Skrevet

prøv å legge han 15 min senere på kvelden, og forskyve leggingen litt hver kveld i noen dager. Siste lur på dagen må ikke være etter kl. 16. Da vekker du han kl. 16. Se om han sover litt lenger på kvelden, og hvis det går greit (det tar noen dager før det virker)så trapper du ned igjen på leggingen til det blir normaltid.

Hvis det har blitt noen endringer generelt i det siste kan det være årsaken. Hvis du har tilbudt han noe service tidligere på morgenen ....før det er morgen for deg kan det være årsaken. Tar du han opp og begynner morgenen vil han jo tro at det er morgen når HAN vil. En annen mulighet er at han ikke trenger så mye søvn (hvis det alltid har vært sånn). Fleste sover 12, min sover 11. Noen kanskje så lite som 10 timer. Så da må du tilpasse leggetiden.

Vet om noen som gir flaske eller pupp for å se om babyen sover igjen. For noen fungerer det, for andre ikke. Hvis du velger den varianten er det viktig at du ikke tar han opp i din seng for å få kos. Men må si at jeg gjør det selv, men kun når det er morgen i rimelig tid 6-7 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...