Gå til innhold

Heisan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært borte så lenge fordi vi ikke har nett. Det er ikke lett å venne seg til en nettløs tilværelse igjen, men nå er vi oppe på et svakt ett, så vi får se hvor lenge det holder. Håper jeg har mulighet til å komme innom her av og til.

Her går det i konfirmasjonsforberedelser. Tror det meste er klart til søndag nå,- og været ser ut itl å være på vår side!

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til meg konfen, Frøydis!!! Det ser jo ut til å bli knallvær til helgen :)

Her er vi bunadklare til 17. mai og jeg må bare fortelle at det broderte forkleet til snuppa ble SÅ fint!! Virkelig verdt pengene må jeg si, og personlig overlevert av mormor. Hun kom ens ærend fra Grimstad for å gjøre ferdig bunaden. Utrolig snill mamma jeg har! Karosnuppa blir så fin at jeg ble helt rørt da hun prøvde stasen :)

Skrevet

Heisan Sveisan.

Håper det går bra med konfirmasjonen. Stor og spennende dag!

Kjekt om du svinger innom når nettet fungerer.

Klem

Skrevet

Lykke til med konfirmasjon på søndag. Det er jo fantastisk vær, det gjør det lettere å ha selskap.

Fint å se deg her inne, godt å lese at det var en naturlig grunn til at du holdt deg borte. Lurte nesten på om alt garnet til Thomas og Thomas holdt deg borte fra oss andre ;-)

Skrevet

Lykke til med konfirmasjon! Været, i hvertfall her på Østlandet ser ut til å bli alle tiders, så det blir nok prikken over i'en på den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...