oktoberjentene;) Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Permisjonstiden min er snart over.. i slutten av mai.. driver desperat jakt på å få meg en sommerjobb.. men er jammen meg ikke mange som vil ansette ei som er gravid nei.... skulle egentlig begynne i butikk jobben min igjen, men siden jeg må ut i ny permisjon i oktober så må jeg jobbe MYE i sommer, skal det bli noe penger av det. får ikke nok jobbing der jeg er ansatt nå... puh.... stress... Hvordan gjør dere det for å få det til å gå rundt????? Sliter litt med bekkenet også =(
oo00oo Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal ha to tette, men jeg er sykemeldt fra permisjonen slutta til neste begynner. Hadde fast jobb som jeg sa opp i denne permisjonen og hvis jeg ikke hadde blitt sykemeldt hadde jeg meldt meg arb ledig i månedene mellom permisjonene.
oktoberjentene;) Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 skjønner.. så man kan gå sykmeldt selvom man ikke har jobb??? hm..... ser ut til at jeg må gjøre det samme.. får meg ikke jobb =( bare fint å se hvordan dere andre gjør det
snehvit77 Skrevet 8. mai 2008 #5 Skrevet 8. mai 2008 Næmmen...hallo...og gratulerer. Så koselig å se igjen en "gammel kjenning". Permisjonen min gikk ut i slutten av mars, og da gikk jeg rett over i sykemelding. Det er ikke enkelt å få det til å gå rundt når man får en liten "glippe" mellom to tette... Ring og hør med nav, det kunne jo hende du traff på noen der som er villig til å hjelpe deg. Eller hør med legen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå