Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Sambo vil reise bort en helg nøyaktig en mnd før termin. Synes selv dette er unødvendig da jeg er redd det skal skje noe og han ikke vil nå hjem om fødselen skulle starte. Han ringte i stad og ble drit sur over synspunktet mitt. Skjønner da igrunn ikke hvorfor han ba om det men det kan nå så være.. Men er det jeg som er hysterisk og urimelig eller hva hadde dere sagt?? Trenger litt råd jeg for jeg har litt dårlig samvittighet her jeg sitter...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 en mnd før er akkurat på grensen syns jeg. hadde nok latt min mann reise ja.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Jeg lot typen min dra bort noen dagen en mnd før termin. Sjansen for at det skjer noe da er liten. Og skulle det mot formodning gjøre det, kan man ringe etter ambulanse. Evt. avtale på forhånd med noen, f.eks foreldre, venner el. at om det skjer noe kan du ringe dem og de kjører deg til sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har en egen erfaring på det der området der jeg. ca 1 mnd før termin så ville vi reise på en liten ferietur til Sverige, være der et par dager. Snakkt med jordmor om det å hun sa det var greit å at sjansene var små. Det hele ente med at jeg fødte barnet 1 mnd før termin, 1 mnd på datoen!! Så vesla mi er født i Sverige på ferietur. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg blitt skjelven:S Sjansene er små, men det skjedde meg!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 kommer jo ann på om det er førstefødte....tvilsomt at noe skjer en mnd før termin viss dette er første....viss du har flere barn å di har kommet ca 1mnd før termin så synes jeg han skal hoplde seg hjemme viss han vil ha med seg fødselen!! dette barnet blir bare født en gang....å han kan sikkert dra bort vilkensom helst helg...!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jo men om fødselen skulle starte så rekker han ikke hjem og jeg står da her med min sønn alene. foreldre har jeg ikke,men jeg kunne alltids fått venner til å kjøre meg. Jeg fødte min første noen uker før termin,det skjedde på 90 minutter. Derfor er jeg engstelig for at det skal skje og at jeg ikke får han med meg. Veit ikke jeg,kanskje bare jeg som er overhysterisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå