ruffen Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Nei, har en tynn fleecepose. Men har hatt i sengene til nå, men i dag tror jeg jammen jeg skal ta de ut. Storebror har hatt sitt hver natt siden han var født, men lillesøster blir jo helt svett! Nøstebarn sine skinn. De skal jo ligsom være varmeregulerende, men begynner å bli litt i tvil her. Og SÅ varmt er det jo ikke heller om nettene ennå.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Storesøster på 2 1/2år har ligget på sitt hver eneste natt siden hun ble født i sengen,og har også et fast i vogna. Bruker det året rundt :-) Lillebror bruker også sitt.
*Smiley* Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Bruker det i vogna.Men han er ikke ihjelkledd ellers. Bruker ikke noe over han .Det er sommertempraturer her;)
Histepist Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Vi har fremdeles skinn i vogna, menhar sluttet å ha det i senga..
AurorasMamma Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Vi har lammeskinn som underlag i vogna, og det tror jeg vi blir å ha året rundt. Det skal jo være varmeregulerende og er godt å sitte/ligge på. Vi har aldri brukt lammeskinn i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå