Meerim Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 I går ble vi enige om at vi skal begynne å prøve. Så i dag slutter jeg på p-piller. Nå er det bare å vente på at kroppen skal komme i rute igjen. Noen som aner hvor lang tid det kan ta? Jeg er så spent!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei! Så spennende at dere er klare for å prøve!=) Hvor lang tid det tar varierer veldig! Da jeg fikk mi datter ble jeg gravid med en gang jeg sluttet på pillene, rakk aldri å få mensen igjen, så det var kjempegøy! Ci hadde bare sex en gang flere dager før EL for sambo var bortreis, så da var det full klaff!Mens denne gangen er det derimot over ett år siden jeg sluttet på pillene, vi har sex hver dag før ig under EL, men er ennå ikke gravid. Altså, dette varierer veldig!! Men håper det går fort for dere da! LYKKE TIL!
kei80 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Ville bar ønske deg masse lykke til!!Håper den sitter fort hos deg!
Meerim Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Tusen takk for lykkeønskinger osv. Er veldig spent og tiden kan ikke gå fort nok. Håper så klart at dette går fort, men tør ikke håpe for mye. Er så redd for å bli skuffet hvis det tar lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå