Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 "En mor er Gud's kjærlighet i action. Hun ser med sitt hjerte, og føler med sine øyne. En mor er banken, hvor alle hennes barn oppbevarer sine sorger og følelser. En mor er sement, som holder familien sammen, og hennes kjærlighet er alltid der."
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Nå ble jeg glad......Men det er sant da:o)))
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Sanne ord ja,men vet om noen som ikke er enig... ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2008 Det er som min mor alltid har sagt til oss ungene når vi har vært litt uenige: Det er ikke oppdragelsen det er noe galt med, men oppfattelsesevnen;-D Så det så;-D
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Den mora di er jeg veldig enig med altså ;o) For ellers hadde det vært et mareritt her.
Reveenka Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Flott ordtak - og ellers er jeg helt enig med moren din, klok dame kan du hilse og si!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2008 Njaaaa...........den må jeg altså tygge på.........for da får hun jo rett da og det er jo meg hun mener da!! ;-D
Reveenka Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 Jeg rakk lissom ikke å tenke på det på den måten - så det mer i forhold til mine egne barn jeg..... fnis c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2008 Hihihihi............for da blir jo liksom jeg litt treig i oppfatningen da vettø!!! .........og det kan jeg jo egentlig være innimellom......;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2008 #12 Skrevet 8. mai 2008 Nei du er ikke treig i oppfattelsen. Du er en av de jeg kjenner som er rask i avtrekkeren:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2008 TAKK!!!! Kjapp i kjeften ihvertfall:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå