Gå til innhold

Blod 1 uke FØR IKM! Hva betyr det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 28 dagers syklus og venter IKM i begynnelsen av neste uke. Og så begynte jeg å blø nå!

Kan syklusen bare bli så mye kortere? Jeg er normalt veldig presis. Eller er det noe annet??

Kjempefint om noen kan svare! Er litt fortvila nå, hadde velsig store forhåpninger for IKM denne måneden etter å ha prøvd i ett år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter jeg...

Skrevet

mye blod? lite? hele tiden som en mens?

blødningsforstyrrelser forekommer jo. kan utløses av så mangt. har også hørt at dersom man ikke har hatt eggløsning en måned (forekommer også, dog ikke ofte) så kan syklusen forkortes.

om det er pittelitt blod så kan det være f.eks. en festeblødning.

det kan også være at syklusen din er blitt forskjøvet litt og at du ev. har hatt en kraftig eggløsning.

eller så har du bare fått mensen noen dager for tidlig.

Skrevet

Å takk for svar!

Det er bare litt blod (foreløpig iallefall...) så da HÅPER jeg at det ikke er mensen som kommer for tidlig!!

Hvis det er en forskyvet EL så må jeg jo bare komme meg til køys!=)

En festeblødning haddde vært fint=)

Skrevet

Jeg hadde en liten blødning på mandag kveld. Litt lyserødt da jeg tørket meg. 8 dager etter El, liten uke før IKM. Blødde du mye eller? Kun et par dråper til meg..

Satser på at vi har hatt en liten festeblødning begge to:)

Skrevet

Hei lillan80!

Jeg hadde nøyaktig det samme som deg. Litt lyserødt da jeg tørket meg, en god uke etter EL og en liten uke før IKM. Også bare litt rødt i papiret, ikke noe mer... Jeg hadde egentlig forberedt meg på at det skulle komme mer i løpet av dagen i dag, men det har det ikke gjort...

Ja, jeg krysser fingrene for at det var en liten festeblødning på oss begge. Blir spennende å se!

Skrevet

jess vi krysser fingre og tær. Oppdater meg hvordan det går. Når er det på tide å teste for deg?

Arti å vite hvor mange av oss som virkelig har en festeblødning...

Skrevet

hei hei!

jeg hadde det samme i går.

skjønner ikke bæret.

men jeg fikk ikke noe på papiret jeg da...fant bare en dæsj i truseinnlegget + myye utflod :S :S :S

men jeg fikk også en del vonde stikkninger på høyre side i går etter dette...

etter det har jeg ikke sett mer til no blod...men det murrer og stikker litt til tider...

er på dag 28 i dag jeg da...men min syklus varierer litt og kan komme opp i 45 dager...(den lever sitt eget liv)

skulle gjerne ha likt å visst hva dette er jeg hvertfall...

Skrevet

Ja, jeg skal oppdatere deg! Og du må også du må også gi beskjed når deu vet noe..

Jeg venter IKM på mandag, så tenker å teste meg da... er så spent!! Spesiellt nå!! Tenk om det er en festeblødning da!!!?? =)

Det hadde vært gøy!=)

Skrevet

Skulle akkurat til å legge inn et nesten likt innlegg! Jeg har IKM på søndag men igår, 5 dager før IKM begynte jeg å blø litt. Har kommet litt blod i trusa og litt på papiret. Håper jo ikke det er mensen som kommer tidlig men vet ikke hva annet det kan være. Blodet er lyserødt. Har ellers ingen symtomer på mensen.

Regner nesten med at jeg ikke er gravid. Blod er aldri et godt tegn. Men har vært gravid før og da blødde jeg i uke 5 men alt gikk bra den gangen.

Skrevet

TIl deg Mysil.

Er jo så vannsleig å vite hva dette e.. har jo ikke peiling, men håpr på festeblødning da!=)

Men hvis din syklus kan være så lang som du skriver, kan dette kanskje være en kraftig EL? Nei, vet ikke jeg... Best å hoppe til køys for sikkerhets skyld!!

LYKKE TIL!

Skrevet

Da krysser vi fingrene for at dette var en liten festeblødning for deg også Polarsirkelen!!

Blir spennende å se!!=)

Skrevet

tviler sterkt på at jeg er gravid nå hvertfall...etter x antall pp nå...ikke noe som skjer...

men vi hadde et prøverørs forsøk i fjor...da hadde jeg også en slik blødning etter egg innsetting...

men hadde ikke smertene da...uansett så fikk jeg mens når jeg skulle da hvertfall...1 uke etterpå...

så må vel stålsette meg å vente nå da :(

sikkert lang syklus denne gangen å...blæh

Skrevet

Jeg her IKM i morgen og skal teste da. Spennende. Ikke blødd en dråpe til, og ingen tegn til at mensen dukker opp foreløpig:)

Krysser fingrene

Skrevet

her kom mens som lyn fra klar himmel i dag...

jippi....

hehe!

nå kan jeg hvertfall endelig starte utredning

Skrevet

Hei du Lillan80! Ossen har det gått med deg? Vet du npe mer, blødd mer?

Jeg har fått TR jeg. så ble nok ikke festeblødning heller... Men skjønner egentlig ingenting..pleier normalt å ha kraftig mens, men disse dagene har jeg kun brukt truseeinlegg, med bare bittelitt blod og ingen smerer,, rare greier...

Skrevet

Forrige måned fikk jeg TR nøyaktig en uke tidligere enn jeg skulle, og den pleier være på 29-31 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...