Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 4 mnd gammel gutt som er blitt en kraftig plugg på kun morsmelk. 66 cm og over 8 kilo. Jeg har problemer med å finne bodyer som er romslige nok og ikke strammer hverken ene eller andre veien.

Har dere noen merker som dere vet er romslige, synes selv at h&m har smale bodyer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Lindex sine er ganske romslige i kroppen men kanskje litt stram rundt bena....

Skrevet

Hei! Jenta mi er på samme størrelse, litt kortere og litt tjukkere:-) Lindex sine bodyer er ofte stramme over lårene. Vi liker merket peanuts fra Cubus, deilige bodyer i både ull og bomull. H&M har vi ikke hatt siden hun var nyfødt så de vet jeg ikke.

Skrevet

KappAhl har store bodyer, men synes de varierer litt i størrelsene, men kan være verdt en kikk. Gutten vår var veldig brei over brystet, så de passa godt til han. Jenta vår derimot, er ganske brei over magen (og låra og armene...hehe..ei litta tjukk ei), men de passer fint til henne også. :o) Søsken kan jammen være forskjellige!

Skrevet

Bodyene fra Name It er helt utrolig deilige. De er romslige både rundt halsen og har et veeeldig løst og stretcy stoff. Jeg kjøper de på Exit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...