Meerim Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 I går bestemte vi oss for å starte forbereding til prøving. Så i dag slutter jeg på p-piller, også får vi se hvor lang tid det tar før kroppen kommer i normal rute igjen. Mentalt er vi klare, snart er kroppen også klar! :-)
mihi Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Så spennende da! Dere får ha lykke til, og jeg håper at kroppen din også er klar snart!
Minesmå:)+en til! Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Lykke til! Sist jeg tenkte samme tanken gikk det 1,5 år.... desverre! Håper det går MYE raskere for deg. Snart begynner vi på nr 2, og da håper jeg det ikke tar så lang tid...
Meerim Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2008 Uææ det var lenge! Håper det går fortere med meg, vet ikke om jeg kan holde ut å vente og vente i så lang tid!
Linn...*Førstegangs* Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Hurra! Jeg tar av plasteret mitt om tre dager, og etter det skal jeg være prevensjonsfri. Jeg vet akkurat hvordan dere har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå