Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Har dere den stående i kjøleskap?Og skal den varmes opp før man gir den?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Tran som er åpnet skal stå i kjøleskap. Ett tips for at den ikke skal være iskald når du gir den er å holde skjeen du bruker under varmt vann før du heller på tran =)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Den kan stå i kjøleskap og gis rett derfra. Blir visst ikke så veldig kaldt likevel. Men jeg gir det ikke lenger, han spyttet det ut så måtte gi d-dråper istedet.
minimegogtrollet Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 jeg tar ut flasken fra kjøleskapet når vi begynner med kveldsmaten. da blir den akkuart passe temperert til snuppa får en skje etter maten:D
Sunniva78 har to små Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Vi varmer skjeen under varmt vann først, da blir tranen helt passe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå