Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere den stående i kjøleskap?Og skal den varmes opp før man gir den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tran som er åpnet skal stå i kjøleskap. Ett tips for at den ikke skal være iskald når du gir den er å holde skjeen du bruker under varmt vann før du heller på tran =)

Skrevet

Den kan stå i kjøleskap og gis rett derfra. Blir visst ikke så veldig kaldt likevel. Men jeg gir det ikke lenger, han spyttet det ut så måtte gi d-dråper istedet.

Skrevet

jeg tar ut flasken fra kjøleskapet når vi begynner med kveldsmaten. da blir den akkuart passe temperert til snuppa får en skje etter maten:D

Skrevet

Vi varmer skjeen under varmt vann først, da blir tranen helt passe:-)

Skrevet

Varmer også skjeen under varmt vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...