Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Vi begynte med sportsvogn når M var ca. 6 mnder...Så det er sikkert bare å begynne med det nå
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Vi byttet til sportsvogn delen rundt 5-6 mnd. Da lå han jo fortsatt helt ned, men kunn sette opp også halvveis og etterhvert helt opp. Han satt jo ikke så stødig da, men begynte bli så utålmodig i vogna så det var greit å sette han opp i kortere perioder.
mamman til to gutter Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hvis det er fordi babyen vokser ut av bagen, er det ikke noe problem å bruke sportsvogna så lenge du kan legge ryggen helt ned, hvis du ikke kan det ville jeg kjøpt en vogn hvor det er mulig hvis bagen er for liten. Hvis du ønsker å bytte for å la babyen sitte, så bør du vente til han/hun kan sitte selv. Vi byttet fra bag til sportsvogn når mini var ca5,5mnd, men lot han ikke sitte i den før han var over 9mnd og nå er han 10mnd og ligger fortsatt mest mulig.
mamman til snupp Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Ok! da tror jeg vi prøver på det! hun sovner ikke så lett i vogna lenger, og blir fort litt rastløs! tenkte det kan være alright for henne å se litt mer. Takk for alle svar! )
Mor&barn Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Klumpen en snart 6 mnd og vi har byttet til sportsvogn delen. han hadde maks 5 cm å gå på, så han skle ned og hadde beina oppover kanten. Og jeg har en simo duo. Men lar ligge/sitte litt og han syntes det er såå spennende hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå