Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Venter på mensen, og er så redd for å være gravid.. Har tre flotte barn og er fonøyd med det:-) Skrekken er derfor å måtte ta abort.. Må man ha full narkose? Og hvis man velger å gjøre det hjemme. er det en tidsfrist da? Hørt om de som nesten har blødd ihjel...? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg valgte kirurgisk jeg, mest frodi da var jeg sikker på å bli feridg med det. Det e rvel noe som heter kjemisk abort, at man tar piller som provoserer livmoren til å støte ut fostret. Som en spontanabort. Man kan risikere å ikke få ut alt og må inn på utskrapning likevel. Og ja, må ha full narkose ja. Var ikke noe problem for meg det. Deilig å slippe å tenke noe mer på det nrå det først er igang liksom. Ikke det artigste jeg har vært med på., men er glad for at det gikk så greit. Hadde ikke ville bekymret meg før alt dette før en evt graviditet var et faktum...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Huff,jeg valgte kjemisk abort etter en MA i fjor,og aldri i livet om jeg gjør det igjen. Hatt noen MA og det har blitt endel utskrapninger så jeg ville liksom skåne livmortappen. Legen trodde ikke det ville være noe problem da fosteret ikke var særlig stort,men mye annet hadde jo utviklet seg og det tenkte ikke legen på. Tok piller og lå med veer i 16 timer,dagen etter startet det igjen og jeg våknet opp i en blodpøl jeg aldri har sett maken til. Aldri,aldri,aldri mer skal jeg ta til takke med kjemisk abort,heller full narkose da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå