rigmora :-Oline-: Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jenta mi på 3,5 mnd våkna i natt, ho hosta og harka og ville ikkje sove i senga aleine. d var så vidt ho fekk puste gjennom nasen, eg tok saltvatn i nasa og fekk løst opp en del, om sider sovna ho i fanget mitt. I dag når ho våkna va ho likedan, men humøret mykje bedre. Ho ha ikkje hatt feber i d heile, men eg blir jo bekymra fordi.. Er d noke eg skal gjer? ringe lege? elle går d over av seg sjøl? Ho søve ute kvar dag, kvar blund, skal eg forsette å legge ho ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå