nøffemamma Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 selv går jeg jo i t skjorte og skjørt? De blir jo varme de og.... Jenta mi er to og en halv mnd
trebarnsmammaen Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 I går haddet jeg på bomullsbody, strømpebukse, kjole + en "joggejakke" litt av og på. Satt på lammeskinn. Hun var passe varm. Men dette er jo veldig individuelt. Min tulle er ikke spesielt varm av seg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 i går hadde jeg på gutten min strømpebukse, olabukse, kortermet body og tynn bomullsgenser over. var akkurat passe varm.
Ezmeralda Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Vi tar på tynn bomullslue, bomullsbody, bukse og sokker. Om han skal opp av vogna tar jeg på en tynn vindtett jakke. I vogna har jeg lammeskinn nede og et lite pledd over ham.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Min skal ha på tynn stømpebukse, dongeribukse, bommuls-body og en genser/hettejakke. I tillegg har han sol-hatt og joggesko. Han sitter på lammeskinn, uten noe pledd over.
nøffemamma Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 Er det ikke fryktelig varmt med både strømpebukse og bukse???
Willy Wonka Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jo, men det spørs vel litt på buksa. Idag skal gutten min ha på sånn supertynn sommerbukse. Den tar jeg hvit strømpebukse under...så får vi se hvordan det går ) Men "vanlig" bukse blir det for varmt med strømpebukse under.... Min gutt er 7 mnd....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå