Gå til innhold

Undersøkelse ang skifting av dritt bleie**** Ønsker mange svar :)!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når deres kjære har lagt en gave i bleia si til deg, vasker du med klut, våtservietter eller rett under rennende vann ??

Jeg har alltid brukt rennende vann, føler jeg får bort alt dritt og såperester da....

Hva med dere ? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kun våtservietta

Skrevet

Under rennende vann; enkelt og greit:).

Skrevet

Jeg bruker klut med bare vann. Jeg også vil egentlig bruke rennende vann men vi har ei sånn lang hylle mellom vaskene å speilet så vet ikke om tuppa kommer borti denne hvis jeg holder henne over vasken.

Skrevet

Tørrservietter vætet vann og olje ved behov når vi er hjemme.

Våtservietter på tur.

Men her er det svært sjelden drittbleier...

Skrevet

Tørker bort det værste med tørr mesoftklut, deretter vasker med våt mesoftklut. Om hun har grisa seg helt ut er det rett under rennende vann, eller i dusjen :)

Skrevet

Rent vann med klut eller rennende vann, avhengig av hvor mye klin. Aldri brukt såpe på gutten på 6mnd enda, men vasker ofte med olje.

Skrevet

Kun vann og Mesoft. På tur bruker vi å våte mesoft å ha med i en pose.

Har enna tilgode å bruke såpe, bruker av og til olje om det er gammel bæsj som sitter litt fast.

Skrevet

bruker klut med vann, og av og til litt olje på... Tulla tåler ikke våtservietter. Blir sår med en gang..

Skrevet

Mesoft og vann. Rennende vann hvis man ikke helt vet hvor man skal starte. Våtservietter kun på tur.

Skrevet

En gave faktisk, hehe. Hvis det ikke er så mye bajs så tørker jeg det med en myk klut og bare vann. Vi bruker aldri såpe eller olje. Er det mye så holder jeg henne under vasken og tar det verste, og bruker klut etterpå for å være sikker på at alt er borte. På tur bruker vi neutral våtservietter.

Skrevet

Klut og vann!

Noen ganger litt olje om bæsjen er ekkel å få bort.

I stelleveska har vi våtservietter som blir brukt ved nødstilfeller.

Han blir heldigvis ikke sår av dem...

Skrevet

spørs jo hvor i verden jeg er, dvs om vi er på tur eller her hjemme. Men her hjemme er det klut og vann. På tur....våtservietter.

Skrevet

våtservietter...

er det skikkelig ille så blir d dusjen/bading i vasken ;)

Skrevet

Før brukte jeg å skylle under rennende vann men han er blitt litt vel for stor for den vasken nå, så jeg tar det verste med våtservietter og vasker deretter over med en klut med noen dråper babyolje på;)

Skrevet

Når han var mindre: Under rennende vann + engangskluter/våtservietter på tur.

Nå bruker jeg engangskluter (Libero).

Skrevet

Jif og stålbørste

Neida,klut med vann

Skrevet

HJEMME:

Papirklut fuktet i vann for å ta bort griseriet.. Vasker godt over med klut fuktet i vann.. Smører stumpen med olje mellom hvert bleieskift i stedet for å ta på salve.

BORTE:

Neutral eller coop våtservietter.. Skyller dem helst i varmt vann før jeg bruker dem hvis jeg har dette tilgjengelig. Smøer stumpen med olje etterpå..

Skrevet

Det kommer litt an på hvor ille det er . Bruker som regel våtservietter først, og så klut med vann :) og så får hun ligge og lufttørke etterpå :)

Skrevet

Mens rumpa hans enda var så lia at den greit gikk under vasken spylte jeg bare av han der. Nå som han er litt større (men langt fra stor-gutt enda) bruker jeg klut (med babyline-bad og vann).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...