Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Fått sendt tuppa i barnehagen og skal ikke på jobb før kl 22 i kveld. Så skal sitte ute i sola og sole meg og lese magasiner og drikke mozell med isbiter i hele dag.. hehe. Vaska huset i går,så det er gjort. skal sove i morgen etter nattevakt, fredag er det planleggingsdag i bh,da drar vi på stranda og skal bort hele helgen. Barnerfi!!! Kunne vel egentlig stått hva skal dere resten av uka.. jaja... poenget var at jeg ikke har tid til å vaske noe hus resten av uka. Nei,dette ble kronglete... skal slappe av i dag jeg. Det hadde værtgreit å skrive! Hehe Ha en fin dag
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Idag skal jeg først gå på trilletur med ei venninne kl.10. Regner med at det blir en kaffe i sola når barna har sovnet... Klokken 14 kommer dagbarnet mitt, skal ha han noen timer..Senere idag blir det en tur ut på shopping og etterpå blir det pakking... Kjører til Steinkjer i morgen tidlig...10 timer i bil....juppi...hehe...Konfirmasjon der i helgen... Ha en flott dag alle sammen!!
Alba44 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Skulle egentlig på handletur + møte i borettslaget i kveld, men er helt slått ut av pollenplager, så må prøve å gjøre dagen best mulig for gutten min til pappan kommer hjem fra jobb.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hadde tenkt meg på besøk til en venninne.Men usikker siden lillemann har ligget i ro på stuegulvet i en time nå.....Det er IKKE normalt.Han virker litt tufs. Tror jeg benytter hans rolighet til å pusse vinduer....kjedelig,men det må gjøres.Så blir det vel litt handling før 7 åringen kommer hjem I kvled skal jeg vaske ut av leiligheten til mormor som vi mistet i mars...GRUER meg!!
xxxJulianexxx Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Skal som vanlig bare kose meg på verandaen i sola. Litt husarbeid slipper jeg jo ikke unna da. Mulig jeg også tar en tur til byen og kikker i butikker. Senere i dag blir det grilling, og det gleder jeg meg hvertfall til...........
alvefrøken Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Vi skal straks på trilletur til biblioteket sammen med ei anna mor og hennes gutter. Det er et stykke å gå, så det er fin tur. Så blir det rett hjem å vaske, og finpusse her, mens snuppa sover. Vi skal ha fotografering her, til salgsannonsen for leiligheta....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Sette på et par maskiner og rydde lett... Når solen kommer til terrassen drar jeg på meg bikini, henter frem solsengen.., setter musikkannlegget på full guffe med godmusikk på.. Ordentlig slaraffen i dag.. Bare vært stress i det siste så det gleeeder jeg meg til ja.. ;o
Masaili <3 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Skal skrive oppgave frem til kl 15. Minste er hjemme fra barnehage pga vannkopper, så hun og pappaen skal vel finne på noe etterhvert. Eldste henter vi i 15 tida, så blir det middag og ut i sola tenker jeg! I morgen skal jeg på Kurt Nilsen konsert med gode veninner, så det blir moro!
*titte tei!* Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal aller først sitte her en stund til og drikke kaffe mens den lille sover litt til. Så skal jeg til å male de helsikes bjelkene i taket, kjøpt hus= maling = KJEDELIG! = men godt å bli ferdig:D Så skal jeg vaske huset. Huff for en dag! Pausene blir på den solfylte verandaen. Og så skal jeg og sambo hente min etterlengtede pakke fra yves rocher- masse ny sminke- gleder meg:D:D:D
En liten og snart en til Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Lese til eksamen når det er mulig... Får håpe at knerten ikke er alt for sutrete. Sambo er borte til i morra, så når ungen sover i kveld skal jeg virkelig kose meg.
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Jeg og tenker å sitte her med kaffen min litt til. Så skal jeg og lille snupp dra til hennes 2 tilvennings dag i barnehagen. Kl 12 har jeg kjøretime (gleder meg) Etter snupp skal hentes, er det kakebesøk, så fotballcup til 9 åringen min og tilslutt skal jeg spille fotball ( gleder meg jenter om noen av dere på dib laget er her inne nå;0))
sannamin* Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 ingen egentlig:) Men burde vaske golv på stue kjøkken, badet, gå tur med tuppa og De to søte dachsene våres... PUH...Noe mer?..Hmmmm
grå :) Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 jeg skal nok rydde hus ( holder på med rydde-kaste-runde), rydde opp i kvisten ute( hogget ned noen trær rett før snøen kom), leke med barna og kanskje ta med meg eldstejenta og male i dukkestua mens yngsta sover
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Jeg og snuppa sitter å spiser og ser på mikkes klubbhus akkurat nå, etterpå skal vi en tur til byen og handle sommerklær til henne og sommer/mammaklær til meg, så en tur til legen, muligens akupunktør også (om jeg får time i dag), når vi kommer hjem er det middag i full fart før det er dugnad i borettslaget, så skal vi til svigers å vaske bilen og skifte dekk TRAVEL dag og jeg vet bare ikke hvordan jeg skal holde ut hehe, kommer til å legge meg før snuppa i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå