Gå til innhold

typen utro???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og typen har hatt minimalt med sexliv de siste mnd.

sist svangerskap maset han konstant på sex,men nå sier han at han syntes det er ekkelt.

vi har ikke hatt oss siden slutten av januar,og i går kveld tok jeg insjativ,men brått jokket han på en totalt annen måte en før,var mer hardhent og han holdt sååååå lenge..

skjønner ingentingen jeg,så lå og tenkte til langt på natt og 06.45 fikk han brått en meld av en "tulling" han sa ikke hva det gjaldt eller hvem det var.

(han har lagt ut bilen for salg)så det er sagt.

han er også itrolig mye på bil greier,og med kamerater,men må si jeg har bgynt og tvile skikkelig på det han sier om noe av det virkelig er sant.

noen her som har hvert borte i samme sitvasjon?

p.s termin og 32 dager og helt utenfor her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du 3 valg.

1. Du får ta deg et "avhør" med han

2. Du finner det ut på egen hånd

3. Du venter til han eventuelt sier det selv

Skrevet

Hei!

Ikke for å skremme deg, men visst dere ikke har hatt sex på over 3 mnd og han holdt ut lenge, er det noe muffens!!

Plutselige endringer i måten han utfører samleie på er også en indikator på utroskap.

Du bør kanskje spørre han rett ut? Mystiske telefoner der han ikke vil si hvem som ringer er OG mistenkelig. Og hvem i svarte helvete ringer kvart på 7 om mårran etter en bilannonse??

Du kan ikke kikke på tlf hans da? om hvem som ringte akkurat da?

Lykke til så mye! Var trist at du skal gå siste dagene av svangerskapet med slike bekymringer :-(

Mest sannsynlig er det ingenting :-)

Skrevet

Det jeg hadde kommet til å gjort var først å prøve å finne det ut på egenhånd, altså sett på mobilen hans feks. Så hvis det viser seg at han har vært det, så hadde jeg snakket med han, nekter han for det, så hadde jeg pakket kofferten å reist.

Teoretisk sett og ut i fra det du skrive så sier kortene på bordet det ja, at han er eller har vært utro. Desverre.

Hva føler du for å gjøre selv da?

Skrevet

hmm altså her i huset er det IKKE mye sex akkurat.. Jeg er på tjukka nå.

Det er jeg som ikke har lyst denne gangen , mannen "maser" om det. Han har blitt flinkere til å ikke mase mye i det siste, men noe blir det.

Og hvis vi først har oss en kveld så blir jo han ferdig før vi nesten har fått den inn jo. ikke mange jokk som må til her nei. hehe. stakkars får vondt av han jeg.

men uansett selv om han brukte lang tid her om dagen så kanskje det er fordi han har runket jevnlig i det siste for å få tømt seg litt? trenger jo ikke være at han har tømt seg hos andre vel?

kanskje han har kommet litt ut av det og derfot litt hardhendt og annen jokking? eller at det bare er så lenge siden at nå måtte han bare ta deg skikkelig.. hehe

vet ikke jeg men håper du finner ut av det=)

Skrevet

kan være som annonym over meg sier..kanskje han har tilfredstilt seg selv og tøm seg.

endret adfer under sex kan tyde på utroskap ja, men kan det være han har sett ponofiler og fått seg noen ideer der? derfor han gjorde det på en annen måte?

Skrevet

Eller kanskje han rett og slett var litt hardhendt og ivrig fordi han har brukt hånda så lenge og endelig fikk det han egentlig ville ha? Sånn kan det bli her i alle fall, er det lenge siden sist, så blir det både hardere og mer intenst. Og har han "hjulpet seg selv" ofte nok, så varer det også leeenge :)

Det går nok bra, men du kjenner din mann best. Lykke til. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...