Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Idag har jeg rett og slett ikke peiling. Kanskje jeg får noen ideer når jeg ser hva dere skal ha....
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Ørret,poteter,agurksalat og rømme
silhah og emilie Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 snuppa skal til pappan sin i dag så jeg og kjæresten skal kose oss med hjemmelaget pizza, salat og vin i kveld:)
6Ymamma Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hmm, tenkte jeg skulle spørre om det samme. Jeg og barna er alene hjemme i dag
xxxJulianexxx Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Skal grille vi. Det blir grillspyd med kyllingfilet, sjampinjong og sjalottløk, maiskolber og potetsalat ved siden av. Pluss grillpølser og lompe til eldstemann.
t-ante Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Fiskepudding, potet, grønnsaker og saus. Det er noe alle liker her huset.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Vi skal ha nakkekoteletter av svin, vet ikke helt hva vi skal ha til men blir sikkert ris eller fløtegratinerte poteter, grønsaker og en god saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå