nussie Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er 50% sykemeldt pga blodtrykket,så har derfor en fri dag i dag. Og det gjør jo ingenting i dette nydelige været!!) Har planer om å male den nye lekestua til prinsessa mi på 5 år i dag,men skal nok også passe på å sole meg og kose oss med is i dag ja;)) Ha en fin dag!!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har vel ingen konkret plan for dagen.. Har vært 100 % hjemmeværende/arbeidsledig siden 1.november, så ser liksom ingen vits i å legge så store planer for hver dag lenger. Men jeg vet at jeg skal ut å nyte det flotte været! Kan jo ikke sitte inne når det er sånt vær...
marien - FØDEKLAR! Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Her er det gråvær - kjedelig! Siden nakken krangler voldsomt i dag, blir det mye soving og lite fornuftig gjort. Is hørtes deilig ut uansett:) Ha en strålende dag....
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 jeg har også 50% sykemeld, så jeg jobber halve dager, for det passer best.. så skal 4 timer på jobb, så skal jeg pakke til tur hjem i helgen, og så skal vi på 3d ul ikveld, gleder meg kjempemye
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er høygravid og i permisjon, så jeg skal sette meg utenfor i boblebad og senere skal vi på middag til bestemor. Leste her inne for en liten stund siden at raspeballer (komler) og sex etterpå skal sette i gang fødsel, så siden det er det vi får servert har jeg store forhåpninger for dagen!!! hehe-...
nussie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 hehe;) Ja det skjønner jeg da,får håpe det gjør susen..lykke til:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå