Mamma-til-3-jenter Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal!! Hvis ikke tr dukker opp da........
Arb.ledig husmor Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Vil gjerne, men har ingen test Men får vel bort på apoteket senere å kjøpe en... Er 5 dager siden eg sku hatt tr nå...
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 jeg har ikm imorgen så jeg skal teste ^^, ved mindre tr kommer på besøk i løpet av dagen i dag eller natt til i morgen, håper hun holder seg vekk! blir spennende å se ;o)
mamma_Christine Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal teste enten imorgen eller fredagen, fordi jeg går å er småkvalm, øme pupper osv om dagen selvom jeg har hatt mensen, fordi jeg fikk mensen sent å veldig lite, mindre enn jeg pleier, å man kan jo være gravid selvom man får mensen å, så håper jo litt... Lykke til, til alle som skal ta test imorgen. Håper det går bra :-)
Hippomama Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 jeg skal teste, men det blir etter skolen i morgen.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal også teste i morgen:) Venter mensen i dag tror jeg:P hehe.. Kjøpte Clearblue digital på apoteket i dag, var nedsatt 40 kr:) så da kjølpe jeg og sambo to;) hehe
Mor til gullet :O) Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal teste på fredag hvis den ikke er kommet, men er ikke så optimistisk.........
Arytai Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal teste først på mandag. Venter mensen lørdag. Så er spent på om den kommer. Lykke til alle som skal ta i morgen:)
Mine <3<3<3 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Hmmm, var på apoteket i dag og kjøpte to tester, men er veldig usikker på om det er noen vits egentlig. I morgen er den 29. dagen i syklusen min, men ettersom jeg har hatt hormonspiral en stund, er jeg ikke sikker på hvordan syklusen min er for tiden, så kanskje jeg heller bare skal vente en stund. Har ingen sånn utpreget med tegn heller; bare litt ømme/større pupper, var litt kvalm i går, veldig tørst egetlig og trøtt, men det kan jo skyldes varmen og slit med eksamenstid og greier.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Hei Mizz_L.C.A. Hovedinnlegger her. Jeg er nesten i samme situasjon som deg. Fikk mensen da jeg skulle. Men det var veldig kort. Pleier å vare i 2-3 dager + noen dager etter det med bare litt. Denne gangen varte det bare en halv dag og noen dråper resten av den dagen og neste. Jeg testa neg. på mandag. Håper på bedre resultat denne gangen. Har nemlig hadt ømme pupper i snart 2 uker. Lurer veldig på hva det er for noe hvis jeg ikke er gravid.
mamma_Christine Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Lykke til imorra da :-) å håper du tester positivt :-)
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #14 Skrevet 8. mai 2008 Da har jeg testa og det ble....................Ikke gravid. Blæ! Da gir jeg opp. Har lege time i dag ang. noe helt annet. Får høre med han hva han tror hva mine ømme pupper er. Lykke til dere andre som tester i dag! Håper dere får bedre resultat enn meg.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Ble ikke gravid her også.. Så da er det bare å begynne på 6 pp da.
Gjest Skrevet 8. mai 2008 #16 Skrevet 8. mai 2008 Huff, så synd at det ikke klaffet for dere. Sender dere begge to en klem jeg. Jeg fikk opp GRAVID på min test:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå