Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 ...mellom 4 og 10 edderkopper i løpet av livet! Det er faktisk ganske ekkelt å tenke på. Jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at jeg til dags dato ennå ikke har spist en edderkopp bevisst. Med andre ord - jeg må ha vært ubevisst. Det skjer om natten. Altså - jeg ligger og sover, det kommer en edderkopp gående, jeg har munnen åpen, den går inn og jeg svelger mens jeg snur meg rundt eller skifter stilling. Dette gjør jeg samtidig som jeg deler seng med flere millioner midd. Hvor ekkelt er ikke dette å tenke på? At man hver natt ligger i seng med millionvis av småkryp og er utsatt for en stor fare for å spise edderkopper?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Har ikke dødd enda. Så lenge det ikke kommer en krokodille,tror jeg det skal gå greit.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 De som sykler mye svelger massevis av insekter, så vi andre slipper gjerne unna med null til et par stk. hver. De fleste vi ubevisst får i oss er jo pittesmå (feks sånne små røde edderkopper som sitter på bringebær) det er jo liksom ikke taranteller vi får i oss da!!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Ja, men at de kryper inni munnen når jeg ligger å sover, wæææææææææææ. Til første anonym, nei vi dør ikke, dør ikke av å spise buser heller, men fy fader det er kvalmt!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Får håpe dem ikke innholder mange kalorier da:),eller..kanskje jeg kan skylde på dem siden jeg har gått opp en kilo siste ukene,lettere det enn at det er min skyld haha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå