Gå til innhold

Flere som gleder seg til neste pp?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har gledet meg sånn til tr skal være over og vi endelig kan pørve igjen!

Har vel noe å gjøre om at jeg nesten bare har tr annenhver mnd og ikke alltid egg..

Har prøvd siden desember etter ma og kan ikke si at jeg har vært så glad og sterk for å ikke snakke om klar for å fortsette!!

Endelig litt glede i prøvingen igjen!Håper det er flere som har det slik!!Har vel mye med vår i været!!

Håper vi er mange som går inn på februar mnd på terminklubben!!

Er på dag 3 nå og håper resten av uken flyr!!!

Masse lykke til jenter!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) jeg gleder meg jeg også=) jeg har ikke hatt noe ma, men gleder meg sinnsykt=) jeg har hatt mens i ca 9 dager..... men min er litt rar så vet aldri når den stopper... håper det er snart=)

lykke til=)

Skrevet

Jaaa gleder meg veldig. VET jeg ikke er gravid denne pp. Ingen eggløsning og har sett eggene mine på ultralyd :) Fikk pergo så er jeg sikker eggløsning neste mnd iallefall. Så det blir spennende!!!!! Jeg HÅPER vi alle kommer inn i februarklubben.

Lykke til!!!!!!!!!

Skrevet

spenndene!!!masse lykke til :)

Skrevet

Spenndene hos deg også!! Får håpe den sitter hos oss alle denne pp!!Hold meg oppdatert da!!

Lykke til!!

Skrevet

jeg!!! gleder meg masse! syklusen har blitt helt kål etter pp slutt, så nå fikk jeg endelig mensen igår!:) ble kjempe glad!:) ikke heeeeelt normalt det men..hehe

da var syklusen på 36 dager.. og 35 forrige mnd.. usj!

men !!! er ved godt mot! og siden jeg kjenner ett par stk som har fått barn i det siste, kjenner jeg nesten at egga står på rekke og rad, når jeg ser de søte små, klare som bare:)

lykke til dere også! har troa den mnd her:)

Skrevet

Da skal jeg krysse for deg her Linnea!!

Ha en fin dag:)

Skrevet

Jeg gleder meg også!! :) Går og venter på tr da.. hehe.. tror ikke vi har lyktes denne pp, merker ingen symptomer, så regner med at tr dukker opp som vanlig rundt lørdag/søndag tror jeg. Er utrolig klar for å prøve igjen, så gleder meg til tr er overstått og vi kan begynne igjen!! :)

Skrevet

krysser som bare for deg og:)

nå er jeg klar for å slikke litt sol før jobben vet jeg!

ha en riktig så fin dag du også:)

Skrevet

Noen har jo ikke symptomer før langt ut i svagerskapet så krysser for at den sitter hos deg!!unsaett masse lykke til:)

Skrevet

Så mye positivisme det var her da!! :-)

Redd jeg ikke klarer å være like positiv gitt... Jeg er så lei VENTINGA! Først vente til mensen er over, så vente på EL-tegn, så vente på positiv EL-test, så må sexen times (har fått beskjed om lav samleiefrekvens og god timing av lege)- noe som ikke alltid er like opphissende for å si det sånn... Og SÅ er det å vente og vente... Kjenne etter tegn, teste, negative tester, spotting og så den store skuffelsen når mensen kommer. Kan ikke si jeg gleder meg til en runde til... Dessverre...

To dager siden EL og jeg er allerede kjempeutålmodig! Det er så lenge å vente!

Skrevet

Uff.. Høres ikke mye bra ut nei..skjønner at du er lei.Vet alt om plikt sex og venting.

Men bare så i glederus for at jeg faktisk får sjangsen til å bli gravid denne mnd :)

Ikke TR hver mnd lengere!

Håper El testen slår ut straks!!!!!!og at den sitter hos deg i denne pp!!krysser fro deg akicha!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...