Gjest Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Takk for bursdagshilsen alt bra med lille prinsessen din ? har sendt deg hilsen på facebook for noen dager siden.. vet ikke om du har sett det jeg ?
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei hei:0) Alt bra her ja. Huff, sorry glemt å svart deg jeg. Litt travle tider, bare vert jobb de siste ukene. Har fri nå da for vi har barenehage tilvenning. Hva var det med din lille skjønne jenete? Gikk opperasjonen fint?
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 ha ha mye feil...har min lille snupp her og hun eeeelsker data.Ikke så lett å skrive litt mens jeg underholder;0)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hun tok vekk den røde flekken hun hadde på armen.. den vokste og ble kjempestor... det gikk bra, men var ikke morro når det skjedde... fælt når de la henne i narkose... men hun er like blid her hun går rundt stuebordet så alt er bra
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Huff, ja det kan jeg forstå. Fikk du sitte med henne når de la henne i narkose? Godt å høre at alt er bra nå da:0) Trives du i jobben?
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 jada.. jeg fikk være med. Pappaen var også med. Hvordan går det med M ? kan hun gå ? snart 1 år hun.. tiden går fort =) vi har begynt å prøve å få nr. 2 ja, trives i jobben =)
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Sikkert fælt å se sitt lille gull i narkose kan jeg tenke meg. Godt at dere begge fikk være sammen henne. Lille snupp går ikke enda nei, har gått rundt sofa og sånt ei stund. Kan godt drøye noen måneder før hun slipper seg synes jeg, hun er jo bare 9, 5 mnd. Var bare bekymmret når broeren løp rundt i dn alderen. ER vell like før E. slipper seg ? Spennende med prøving da, vi har lagt det på is vi. Fant ut jeg har nok med jobb og skole:0)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 E har lenge gått rundt stuebordet og langs med sofaen... hun holder seg bare med 1 hånd.. så det er like før nå tenker jeg. hun liker jo ikke vogna...så hun må jo bare lære seg å gå hehe trives M i bhg da?
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Høres ut som E og M er ganske like på gå fronten:0) Vi bare kun vært i bhg i en dag enda. I dag skal hun være noen timer alene, tror det er værst for meg. Hun koset seg veldig i går iallefall. Jeg skal faktisk ha kjøtetime idag mens hun er i bhg alene...Jippi! håper jeg har lappen snart.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Bra at hun har det bra der da morro med kjøretime begynt jeg og =) du får ha lykke til =) E begynner i bhg 1 aug.. ikke lenge til det heller. i sommer drar vi på bryllupsreise har dere planer i sommer da ?
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Åhhh.Så deilig med bryllupsreise:0) Vi har ingen planer foreløbig, tror C må jobbe ettersom han ver hjemme i seks uker nå. Mulig jeg og barna drar til varmere strøk med ei venninne og hennes barn. Skulle jo til Floriada igjen, men siden jeg "plutselig"ble Nk til hun vi skulle reise med , så kan vi ikke ta ut ferie samtidlig:0( Hvor skal dere? Kvor kjører du? Kommet langt? he he 1000 spørsmål vettu...;0) Nå sover M ( skal ikke til bhg før 10) og jeg sitte r her med kaffe min og har litt fri.... DEILIG:0)
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 E sover også.. så jeg sitter her med kaffe og kake i ovnen jentene fra barselgruppa kommer kl.12. Koselig å dra med en vennine da selv om man helst vil dra med mannen vi skal til mauritius vi gleder oss E skal være hos sin mormor. Jeg kjører med centrum kjøreskole. de var billigst.. mamma kjøpte pakke til meg med 25 kjøretimer, trafikalt grunnkurs og førstehjelp. Skal bli godt å få lappen hvertfall nå som vi bor litt utenfor byen.
boble <3 Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 *sukk* mauritius, så deilig! Skal si mammaen din er snill som kjøpte storpakke til deg. Må hive meg rundt jeg nå, kos deg masse på bursdagen din og sammen barselgruppen:0) Bra tidspunkt du har valgt foresten, er kl 12:00 jeg skal ut å kjøre på Trondheims veiene, blir nok litt utrygt da:0) Ha en KNALL dag:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå