☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 jeg trodde jeg var ganske integrert i fjortiss cyberspråket men nå gir jeg meg over.. hva faen betyr ^ ^ og 0_o ?????
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 ooh... dette vet jeg.... ^ ^ = betyr at man hever øyebrynene... 0_o = betyr at man er halvveis sjokkert og at man hever det ene øyet bare.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Hmm....trodde ^^ var kosetryne, som i "smiler sånn at øya blir streker".
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 ja jeg tenkte på det jeg også...søren altså....22 år gammel og ikke lenger ungdom...tragisk..
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 tulla bare med deg da,du er jo bare ungdommen. Er ikke eldre enn man føler seg vettu(da er ikke jeg gammel ihverfall:o))
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2008 haha jeg tulla jeg også=) om det stemmer det at man er ikke eldre enn man føler seg,så er jeg meget meget ung.hhheheh =)
silhah og emilie Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 har ikke peiling jeg heller og jeg er BARE 21 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå