NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Deler gjerne min liste: Olivia Leona Ebba Felicia Alba Leah Emilia Hermine Filippa Lycke Julia Elvira
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Mia Sofie og Leah Malene er mine favoritter hvis det blir jente;) Noen andre fine navn er: Kine Marielle Thea Emilie Leah Emilie Ariel Emily/Emilie Sarah Janine Noen som falt i smak? Er veldig glad i dobbeltnavn hvis det blir jente som du sikkert ser, hehe..
mmognr2 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 En venninge av meg har en datter som heter Ella - et nydelig navn synes jeg. Selv har jeg en som heter Mille etter en barndomsvennine. Ellers synes jeg det er spennende å se etter navn fra sverige eller danmark. Mye fine forslag der!
vanillaface Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Irlin irmelin Anell anabell vida nelia aida adina sanna aurora carmen stella Det er så mange nydelige jentenavn....
maria isabell Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 elise:) elisabeth:) sara elise, sara isabell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå