Gå til innhold

Telefon-dibbing fra barsel ;-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må le av meg selv... Hvem er det som bruker barselnatten til dette da??? Men jeg må jo fortelle at alt er fint! Dritgrei-tassen er så fin så fin! Jeg fødte fort og vanlig men det kan jeg fortelle om en annen gang. Natta :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære dritgrei.

Gratulerer såååååå mye med lille dritgreibabyen!

Fødselshistorien kan vi ta etterhvert, men det er fint å høre at det gikk på vanlig vis og ikke tok så altfor lang tid.

Kos deg med babyen, knirkelyder og godlukt.

 

Stor klæm fra

Skrevet

Du er bare helt herlig!!!!!!

Gratulerer så mye - jeg er så glad så glad på dine vegne:))

Vi vil alle i solkremfam hilse den nye tassen velkommen til verden.

 

klemklem

Skrevet

Gratulerer så mye med lillebror !!! Så fint å høre at alt gikk greit.

Kos dere med fersk baby ;o)

Klemmer fra meg.

Skrevet

Hei du! Så godt å høre at alt er fint med dere!!!!!

 

Selvfølgelig er Dritgrei-tassen alldeles nydelig! Kos deg og hvil så mye du kan på barsel, jeg gleder meg til å høre mer fra deg senere!

 

 

KLEM!

 

:-)

Skrevet

Gratulerer med nydelig baby!!! Godt at alt gikk bra. Nå må du kose deg og hvile og bli kjent med lille skjønnasen!!

 

God klem

Skrevet

GRATULERER dritgrei!!!! Åååååå, så herlig med en ny liten dritgreibabygutt i armene! Det ordner seg, vettu. Så godt å høre at alt gikk bra!

 

Du får legge ut historien når du orker :)

Sorry at jeg ikke har fått gratulert deg tidligere, men du får en STOR babygrattisklem nå!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt å høre at fødselen gikk greit, gleder meg til å høre om mer om fødselen senere. Ønsker deg lykke til med lille tassen, og kos deg masse!

 

Klem fra

Skrevet

Jeg skal hilse fra Lykketrollet og si HURRA HURRA HURRA for dritgreibaby, dritgrei som fødte så flott og hele dritgreifamilien!

Skrevet

Stiller meg i kø og gratulerer med dritgreibaby jeg også... Kose dere masse nå!!!

Skrevet

Hipp, hipp hurra for både deg og babyen!!!!

 

Du er en ganske så enestående dame og den lille er veldig heldig som fikk akkurat deg som sin mamma ;-) Gleder meg til å høre hele historien!

Skrevet

Gratulerer så mye :) Supert at fødselen gikk greit :):) Kos dere masse!!

Skrevet

Gratulerer så mye til alle sammen!

Han er virkelig bare helt utrolig nydelig :)))

 

Kos dere masse i tiden fremover.

 

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner!!!!!

 

Vi koser oss veldig dritgreibabyen og jeg!

Skrevet

Jeg er ihvertfall veldig glad for at du dibber selv på barselnatten. Har fulgt nøye med på alle innleggene dine i det siste må vite - vært veldig spent faktisk, selv om jeg ikke kjenner deg.

 

Nydelig å høre om den fin-fine tassen som kom fort og vanlig og ikke til fots:-)

 

Åååå, glemte nesten det viktigste: GRATULERER!!!!!!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...