dritgrei hei hei! Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 Jeg må le av meg selv... Hvem er det som bruker barselnatten til dette da??? Men jeg må jo fortelle at alt er fint! Dritgrei-tassen er så fin så fin! Jeg fødte fort og vanlig men det kan jeg fortelle om en annen gang. Natta :-)
Trollmora Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Kjære dritgrei. Gratulerer såååååå mye med lille dritgreibabyen! Fødselshistorien kan vi ta etterhvert, men det er fint å høre at det gikk på vanlig vis og ikke tok så altfor lang tid. Kos deg med babyen, knirkelyder og godlukt. Stor klæm fra
solkrem Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Du er bare helt herlig!!!!!! Gratulerer så mye - jeg er så glad så glad på dine vegne:)) Vi vil alle i solkremfam hilse den nye tassen velkommen til verden. klemklem
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye med lillebror !!! Så fint å høre at alt gikk greit. Kos dere med fersk baby ;o) Klemmer fra meg.
Urtete Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Hei du! Så godt å høre at alt er fint med dere!!!!! Selvfølgelig er Dritgrei-tassen alldeles nydelig! Kos deg og hvil så mye du kan på barsel, jeg gleder meg til å høre mer fra deg senere! KLEM! :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer med nydelig baby!!! Godt at alt gikk bra. Nå må du kose deg og hvile og bli kjent med lille skjønnasen!! God klem
Karomamma Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 GRATULERER dritgrei!!!! Åååååå, så herlig med en ny liten dritgreibabygutt i armene! Det ordner seg, vettu. Så godt å høre at alt gikk bra! Du får legge ut historien når du orker Sorry at jeg ikke har fått gratulert deg tidligere, men du får en STOR babygrattisklem nå!!!
coscos Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye! Godt å høre at fødselen gikk greit, gleder meg til å høre om mer om fødselen senere. Ønsker deg lykke til med lille tassen, og kos deg masse! Klem fra
Graciegirl Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Jeg skal hilse fra Lykketrollet og si HURRA HURRA HURRA for dritgreibaby, dritgrei som fødte så flott og hele dritgreifamilien!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Stiller meg i kø og gratulerer med dritgreibaby jeg også... Kose dere masse nå!!!
Gummelillan Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Hipp, hipp hurra for både deg og babyen!!!! Du er en ganske så enestående dame og den lille er veldig heldig som fikk akkurat deg som sin mamma ;-) Gleder meg til å høre hele historien!
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer så mye Supert at fødselen gikk greit :) Kos dere masse!!
Plutseliten :) Skrevet 8. mai 2008 #13 Skrevet 8. mai 2008 Gratulerer så mye til alle sammen! Han er virkelig bare helt utrolig nydelig )) Kos dere masse i tiden fremover. Stor klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner!!!!! Vi koser oss veldig dritgreibabyen og jeg!
tebekaa Skrevet 8. mai 2008 #15 Skrevet 8. mai 2008 Jeg er ihvertfall veldig glad for at du dibber selv på barselnatten. Har fulgt nøye med på alle innleggene dine i det siste må vite - vært veldig spent faktisk, selv om jeg ikke kjenner deg. Nydelig å høre om den fin-fine tassen som kom fort og vanlig og ikke til fots:-) Åååå, glemte nesten det viktigste: GRATULERER!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå