Gå til innhold

TRENGER LITT HJELP !!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

er volsomt plaget med luft i magen noen ganger så ser det nesten ut som jeg er gravid.dessuten virker det som kroppen er nesten tappet for energi og alt blir bare et ork. Noen som har noen gode tips?????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dessverre ingen tips men håper du får hjelp..=)

Skrevet

Kjøp minifom på apoteket,kutt ut brus,spis regelmessig.

Skrevet

Spiser du grovt nok brød? sukkerholdig mat får blodsukkeret til å stige raskt for å å syne igjen, da føler man seg slapp. på apoteket har de helt sikkert gode råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...