vekt 72 Skrevet 7. mai 2008 #1 Skrevet 7. mai 2008 er volsomt plaget med luft i magen noen ganger så ser det nesten ut som jeg er gravid.dessuten virker det som kroppen er nesten tappet for energi og alt blir bare et ork. Noen som har noen gode tips?????????????
☆Anonymia☆ Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 har dessverre ingen tips men håper du får hjelp..=)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Kjøp minifom på apoteket,kutt ut brus,spis regelmessig.
Gjest Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Spiser du grovt nok brød? sukkerholdig mat får blodsukkeret til å stige raskt for å å syne igjen, da føler man seg slapp. på apoteket har de helt sikkert gode råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå