Gå til innhold

Nok en søvnløs natt..... Sukk


Guttemamma75

Anbefalte innlegg

I går natt var jeg våken hele natten pga smertefulle kontraksjoner i livmora som strålte ut i ryggen og nedover lårene... De var nokså regelmessige og kom hvert 5.min.. Men følte liksom ikke at noe egentlig var på gang så tok det med ro og satt oppe en god stund før jeg tok 1 gram paracet og la meg... Snakket med føden på tlf pga at jeg bare er 35 uker på vei - var usikker på om jeg burde dra inn i tilfelle de ville stoppe fødselen, men om det skjer noe nå lar de visst ting gå sin gang...... Sov i kanskje 3 timer i morges når smertene endelig ga seg.. Var hos jordmor i dag for å bli sjekket, fortsatt 2 cm livmorhals og det betydde visst at jeg enda kom til å gå noen uker i hennes mening.. Jaja tenkte jeg - det skal vel gå fint... La meg i 24 tiden men måtte stå opp i 2 tida pga smerter - samme smerter som i går natt.... Sukk.... Synes egentlig det er veldig greit å være gravid og har i utgangspunktet ikke problem med å gå til termin eller over, men kjenner jeg ble litt nedbrutt over dette...Virker som om hver gang jeg prøver å slappe av og sove så kommer disse maseriene... Veldig slitsomt - vil jo bare sove!!!!!!!!! Grrrrrrrr.........Kan bli noen slitsomme uker framover om dette er hvordan det vil bli.....Jaja, ikke så mye å gjøre med det... Får vel bare prøve å legge meg igjen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars:-( Føler virkelig med deg. Jeg er heldig som har fått sove godt stort sett hele svangerskapet med unntak av maks et par turer på do de fleste nettene. Et par netter har lillemann på 2,5 år vært vanskelig, men ellers har vi sovet godt alle mann.

Hadde vært halvdød nå tror jeg om jeg ikke hadde sovet på to døgn og har barn fra før og en drøss med oppgaver som skal leveres den neste måneden...

Får håpe du har permisjon nå eller snart da, så du får slappet av på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt pga bekkenløsning så slipper heldigvis å stå opp tidlig for jobb.. DA hadde det nok vært enda verre ja....... Har sovet noen timer nå da, men det blir jo ikke nok.... Men, men.. Ingenting å gjøre med - får bare håpe det ikke varer i ukesvis..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...