Gå til innhold

problem ang. jobben....kan noen hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobber 44% nattevakt. er i uke 30 nå. Begynner å kjenne det vel godt på nettene nå. Sliter med bekkenløsning og tretthet. Har gått helt greit til nå å jobbe netter men merker at jeg er veldig trøtt på nettene nå for tiden. sliter skikkelig med å holde meg våken selv om jeg vet at jeg har sovet godt på dagtid.

Problemet mitt er at jeg ikke vil bli sykemeldt. Har 10 vakter igjen før jeg går ut i permisjon. og syns jo jeg burde klare de men merker at det er tungt.

Jeg har jo krav på tilrettelegging på jobben og kan nok får jobbe dag og kveld i stedenfor. men så kommer "problemet" mitt:

Jeg må jobbe noen ekstravakter i mnd for å komme opp i en 50 % stilling slik at pappaen har krav på 6 uker pappaperm.

blir jeg sykemeldt kan jeg ikke ta ektravakter.

og får jeg tilrettelegging til dag/kveld må jeg jo jobbe enda flere vakter siden nettene er lengre vakter. og dermed blir det mindre tid til å jobbe ekstra.

for et problem.....

sambo sier jo selvsagt at jeg ikke skal tenke på de 6 uker med perm han kan få. sist gang fikk han kun 12 dager perm siden jeg kun hadde helgestilling. jobbet MYYYE ekstra da og!!

så hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i grunn enig med barnefar her. Det er viktigere med din og barnets helse enn hva far har krav på. Hva hjelper det vel om du sliter rævva av deg for å jobbe så mye at han har krav på 6 uker hvis du blir totalt ødelagt etterpå?

Jeg synes du bør passe godt på helsa di og lytte til kroppen når den sier at den har fått nok. Du skal tross alt ha den kroppen hele livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...