(0_o) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 hva er nå dette, da? Har hatt skikkelig mensvondt i tre dager nå, men ingen mens. Jeg skal ha mensen om ca to uker, pleier å være veldig presis... Fikk litt brunaktig utflod i går, og det har fortsatt i dag, men fortsatt ingen tegn til at mensen kommer, bortsett fra at nå et smertene nesten rie-lignende :-/ Og så jeg som aldri har vært plaget med menssmerter...... Hva er dette, tro?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Høres ut som eggløsning. Og det stemmer vel med tiden også.
Ravna Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Tenker det samme, eggløsning. Kan være skikkelig vondt, opplevde det etter å ha fått mitt første barn. Hadde aldri merket eggløsningen tidligere. Så begynte jeg på p-piller, og merket ikke noe (kanskje ikke så rart, siden pillene hindrer eggløsning).
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Opplevde det samme for en stund siden, fikk de samme svarene her inne som du har fått til nå
(0_o) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2008 Ahha, hehe. Den tanken falt meg ikke inn engang, takk for svar! ) Så da er jeg fruktbar da altså... Tjihi... Da vet jeg hvem som IKKE skal få seg noe på en stund Glemte pillene mine og må starte igjen ved neste mens... Surrehue? Neida...
Northernlights Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har avogtil kjempevondt i høyre side rundt eggløsning,men ikke hver måned (siden det varierer, så tror jeg nesten det er det jeg kjenner) Har trodd det var nyrebetennelse eller noe sånt, men det er mest sannsynlig bare vondt å legge egg. ;o) Kjentes ut som om det var blindtarmbetennelse, men den er jo fjerna.hehe Kan hende du har en cyste som det gikk hull på også. Da kan du få utflod som du beskriver.
(0_o) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Ja! Var på sykehuset da jeg var gravid pga magesmerter og tok innvendig UL. Og da hadde jeg cyster på eggstokkene (tror jeg det var). Var så vondt at jeg holdt på å besvime. Men når jeg tenker meg om, så er dette en litt annerledes type vondt. Dette "stikker" liksom ikke, er mere som rier...heh... Jeg legger nok bare egg ;o) tjihi
(0_o) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2008 Klukk, ja ) Eller kvakk kanskje, sambo sier jeg er ei gås innimellom
Northernlights Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Kanskje det er et gullegg du driver og verper? Ooooh
(0_o) Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. mai 2008 Jaggu... Ikke rart det gjør vondt! Heh... Tror heller det blir et speilegg, tror jeg har fått feber og, nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå