Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp

Supergutten er knappeløs. Gastroskopien gikk strålende i dag. Litt vansker med å puste etter narkosen. Men mamsen overstyrte narkoselege og putta i gromgutten litt godstoff og da var han finfin etter en periode med pustevansker. Foreløpige resultater viser at spiserøret hans rett og slett var vakkert... Uten antydninger til slem betennelse og stygge celler. Så da tok vi rett og slett hele knappen på magen ut. Hullet i magen har lukket seg og nå har han bare en liten rød flekk igjen. Han har vært så lykkelig i dag. Smilt og kost seg. Gleder seg til å vise frem knappeløs mage i morgen på skolen. Så får jeg håpe at mannen og legen tok rett valg (jeg ville nemlig beholde knappen litt til, jeg)

Lillegutt sine prøver venter vi svar på om 3 uker. Men det så fint ut og vi forventer at biopsien skal være normal der og.

Så nå kan sommeren komme

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var strålende nyheter da, superduper!

Kjempebra at alt var fint og knappen er ute. Skjønner at du ville ha den der litt lengre, for det er vel ikke helt enkelt å reversere en slik innretning, men du får stole på at valget er riktig.

Heldige supergutten som kan vise frem en vanlig mage, tenker det blir fint å løpe rundt i sommer i bare shorts :o)

Lykke til med svarene til minstemann om tre uker. Skal krysse fingre for at dere får like positive svar der òg!

Stor klæm fra

Skrevet

Så bra!! Dette må være litt av en milepæl for flinke skolegutten din! Og for dere som foreldre også selvfølgelig!:-)

Krysser fingrene for at det går fin-fint med han framover og for at lillebror sine prøver er normale! Dere fortjener en rolig sommer!

:-)

Skrevet

ÅH,nå ble jeg glad nå.Så flott at knappen forsvant da!! Jeg kan tenke meg en som vil vise frem mage ja =)

Krysser fingrer for at også lillebror får fine svar på prøvene.

klem

Skrevet

Så godt for ham og for dere:-)

Krysser fingre for at lillegutt også får fine svar:-)

Skrevet

Så flott da, dette var da kjempe gode nyheter, lykke til videre fremover :0)

Skrevet

Håper håper håper med dere og for dere at det var riktig å fjerne den knappen og at han klarer seg uten den for alltid. Håper det blir like gode svar når lillegutts kommer om noen uker :-)

Skrevet

Dette er jo rett og slett superdupert!

Håper begge superdupergutta dine kan møte sommeren hoppende glade og knappeløse!

Skrevet

Det var jammen gode nyheter! Gratulerer med gode resultater for den ene og lykke til i ventingen for like gode resultater for den andre supre gutten din :-)

Skrevet

Dette var jo bare superdupert! Godt å høre at gastroskopien gikk bra, og håper at det går greit uten knappen. Regner med det er en glad liten gutt som kan gå sommeren i møte. Spennende med lillegutten, da. Du får la oss høre når dere får de svarene også. Sikker på at det kommer til å bli en strålende sommer!

Skrevet

Så flott!!! Håper alt ordner seg for guttene nå.det fortjener de virkelig!!!! Tenker nok den knappeløse er lettet og glad nå ja!!! Ha en flott knappeløs pinse:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...