Lene86 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 JEG! Ingen symptomer enda..som jeg vet om iallefall! Jeg har skikkelig vrapy feeling om det da:(. Tror ikke det går. Skal du teste?
milla87 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 ikke enda nei, men har litt oppblåst mage, sulten hele tida, tett i nesen, litt svimmel og trøtt hele tida.. men mye kan jo være litt ønsketenkning:( skal du teste??
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Tror jeg har ikm på fredag, venter lengst mulig før jeg tester. Gidder ikke å stresse med det;) Føler på meg at mensen kommer snart nå.. Så det klaffet vel ikke denne gangen heller..
milla87 Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2008 jeg gidder heller ikke holde på å teste hele tida.. kan heller gå 2uker på overtid istede for å bli skuffet..!!! har du noen symptomer da, prøvd lenge???
Mimi82 Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er litt usikker, har trodd at IKM er i dag, men jeg tror egentlig at fredag ca. er nærmere sannheten Ikke helt kjent med syklusen ennå, sluttet på p-piller for ikke så lenge siden. Har ikke kjent noen spes symptomer, så jeg vil bli overrasket dersom tr ikke dukker opp. I tillegg tok jeg en test i går, og den var blendahvit Men dette er bare første pp, så det er helt ok, tidlig å bli stressa nå.
lillan80 Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 jeg har også IKM fredag 9. mai! Spennende tider. lykke til med testing fram imot helga alle sammen:)
Lene86 Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Tester på mandagen jeg tenker jeg om det ikke har skjedd noe i helgen..
Lene86 Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 NOEN som har tetset eller? Ifølge babyverden kan jeg teste nå, men jeg venter nok litt ja:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå