tiny med 3 små:) Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 hei. skal til syden om 3 uker(Tyrkia). er det noe spess jeg må gjøre? noe jeg ikke kan spise, vaksiner?
*LilleTroll + spira Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg var selv i utlandet (italia) i overgangen 2. / 3. trimester. Bare vær ekstra forsiktig når det gjelder mat! Sørg for at kjøtt er helt gjennomstekt, ikke spis salater (med mindre du er SIKKER på at det er godt vasket) og drikk selvfølgelig flaskevann. Tror jeg ville holdt meg unna løskattene og.. pleier å være endel av dem! Ellers kan du bare nyte livet! Man trenger ikke vaksine for å reise til Tyrkia (har jeg i alle fall aldri hørt om) Du kan jo evnt ta en prat med jordmor om du er usikker God tur
tiny med 3 små:) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 okei... ja, vet at eg må få gjennomstekt kjøtt:) nei, har ikkje hørt om at man treng å ta vaksine for å dra dit, men må jo spørre om nån andre har hørt om det før å være på den sikre sia.:=) tusen takk:) trur det bi en fin tur:)
tutta med 2 gutter Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Hei :0) Reiser selv til Tyrkia den 10 mai. Har snakka med legen om det og fått beskjed om godt stekt kjøtt, og være forsiktig med salater. Og det anbefales ikke å ta Tyrkisk bad.Det er så dårlig hygenisk der. Smittefaren er høy. Vær også forsiktig med masassje. Ikke la dem kna deg rundt korsryggen og magen. Og det med katter har jeg ikke tenkt på, så jeg fikk selv et godt tips der :0) Du får ha en toppers tur og kos deg masse :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå