Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Har dere mye spon i huset eller Suggie...? Høres kinky ut... Tror jeg skal prøve det sjæl.
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Sikker på det ikke var 'spoons'? http://www.fat-pie.com/salad.htm
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Som regel er det bare de første 3-4 mnd mannen tenner på dama si:-) resten av livet må han konsentrer seg om å tenke på andre damer for å få litt tenning:-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Som regel ja, men så er ikke de fleste menn sammen med meg da...
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Ja, de som ikke får det beste ja. Skjønner du er bitter Yppis;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 jeg bitter... phøøøøøøøøøø.. her er kvinner kun en forbuksvare... dere er ikke mer verdt enn noen andre:-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 ....men meg elsker du da......synd jeg vil være 5 cm høyere enn deg innen utgangen av mai.....ikke glem krakken....den nye justerbare jeg kjøpte til deg......
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 Hah, du hakke møtt meg yppert. Da skal jeg love deg pipa hadde fått en annen låt. Desverre har jeg ikke sansen for bart.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 ikke jeg heller:-) så deg hadde jeg tuppa glatt i ræva rett ut:-) og gangsteren... at småsmurfer ypper mot meg har jeg ikke sansaen for:-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Hah! Glem det! Dessuten hadde jeg ikke vært så høy i hatten med tanke på de filmene som florerer av deg inne på anonymforumet yppert!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 hæææææææææ.. har de lagt ut de filmene igjen:-) faen
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 hehe...ypper ikke jeg....jeg er som alltid sjarmløst ærlig.....fint du tips meg om det med smurfedrakt og tenning.....litt kinky......men dog.....det lar seg gjøre å "bedekke" hans høyhet med et slikt kostyme....mulig det er kurativt for protata og dryppert også......
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Tror han tenner på mye. Han har alltid lyst på meg.
M by M Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 10 kilo ekstra, gravide meg ;-) Og han fortjener premie ;-) hihihi
Jodasåneidaså Skrevet 7. mai 2008 #21 Skrevet 7. mai 2008 Det har du jo andre til, vettu. For øvrig burde du tenne på ham. (Jeg sponser gjerne lighterbensinen.)
Ikkelektuell Skrevet 7. mai 2008 #22 Skrevet 7. mai 2008 Godt du ikke foreslo det for noen dager siden, for jeg ville nok takket ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå