Gå til innhold

helt utrolig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i fleste parten av innleggene her er det en el annen som MÅ kritisere å lage kvalm... fatter ikke den store intr av dette... er endel DRAMAQEENS her ja... tipper de slenger dritt her og:) hehe... hvorfor kan ikke folk gjøre det de mener er rett for sine barn?? det gjør jo alle dere kvalmelagerdramaqueens... el vent det blir jo ikke gjort på deres perfekte måte og da er det jo totalt feil og stakkars barn da!! hehe... mine lever ennå og eldtse er 10 nå.. hatt masse barnevakt og fått ferdig blandet melk som jeg lagde til før jeg reiste noen plass... han er ikke syk og ikke får han mareritt pga mormor passet han... offff måtte blåse ut litt... men er plass under her til dere "perfekte" mødre til å kritisere litt.... mottas med takk:):) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske enig med deg. Men det virker jo som det er endel som legger ut helt dustete spørsmål også da. De BER jo om kritikk spør du meg.

Skrevet

Har du tenkt på at det kan skyldes usikkerhet (både hos den som spør og den som svarer)? Det finnes masse informasjon, noe som ikke bare skaper trygge foreldre, men også usikkerhet.

Det jeg ikke skjønner er at man blir beskyldt for å være perfekt hvis man kommer med råd og erfaringer. De fleste er klar over at ingen er perfekte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...