xxxJulianexxx Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Min er så kjempesur fordi jeg sitter for mye foran PC en. Vi har faktisk hatt internett i seks dager bare - og han klager allerede nå................. Herregud er det vanlig at de blir så gretne eller?
Ravna Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Han er kanskje litt sjalu og vil ha oppmerksomhet fra deg?
xxxJulianexxx Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Ja det er jo det han er vant til. Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet også. Men bare nesten altså
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg og samboeren hadde en oppvask ang det for noen mnd siden. Og det gjaldt meg og min bruk. Jeg bodde hos mine foreldre i 2år, gadd ikke å se på deres program på tv´n og hadde ikke noe å gjøre når D sov eller han var borte. Dte ble en vane for meg tilslutt, men det var ikke enkelt å bryte den vanen når jeg flytta sammen med han. Men jeg klarte det:) Nå er jeg kun på nett når han er ute/sover/er opptatt med andre ting, og Daniel sover. Jeg brukte tid og knallhard jobbing for å ikke løpe til pc´n vd enhver anledning.. hehe
xxxJulianexxx Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Ja jeg burde kanskje gjøre som deg. Jeg ser jo allerede nå at det er vanskelig å holde seg unna. Og vi har jo ikke hatt internett i en uke engang. Skal tenke på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå