Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 her i gården er det jeg som er "rikest" hva med dere?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 samboeren min tjener en del mere enn meg...jeg jobber i helsevesenet i kommunen..og han jobber i et privat bygg og annleggsfirma...så det sier seg selc at han tjener en del mere enn meg.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tjener mest nå, for han er på attføring.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 vi tjener det samme i grunnlønn men varierer litt i forhold til bonus og overtid hva vi ender opp med
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Han tjener foreløpig mest siden jeg er student og lever av studielån. Håper å kunne tjene like mye som han når jeg er ferdig. utdanner meg til det samme som han. Kommer jo an på hvor jeg havner, der han jobber betaler de godt
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 I fjord tjente gubben 3 ganger mere enn meg.. Selv om jeg hadde en fast stilling, 5 års ansinitet og 100% i jobb... Tjente ikke dårlig jeg da.. Men han har mulighet til mye overtid osv, så der kommer mye penger inn i bildet;)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har bra lønn og god økonomi, han tjener dårlig og er en økonomisk rotekopp..hehe. Tilsammen har vi det ok
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 jeg tjener 10 ganger mere enn han lov å drømme iallefall hehe.. Nei er nok han som tjener en god del mere enn meg ja..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Her er det jeg som tjener mest ja :-) Men det skulle da bare mangle at jeg med 6 års universitetsutdannelse skulle tjene mer enn han med yrkesfag og kanskje 1,5 år med ekstrakurs etterpå... :-) Men så har jeg jo også ditto studielån da... :-(
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Her er det jeg som tjener mest. Men det har jo sin logiske grunn i at han er student nå da =)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Her er det også han som tjener mest. Han har lengre utdannelse enn meg, men jeg har større "tjene-potensial" iom at jeg er i privat sektor. Både han og jeg gleder oss til jeg tjener mest:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Gubben tjener nok ca 100.000 mer enn meg sånn gjennomsnittlig.....men som kommer alt det ekstra han gjør i tilegg, og overtid, som ikke jeg har mulighet til. Så i fjor tjente han over det dobbelte av meg vil jeg tro. Jeg er den økonomiske og har mest sparepenger etc, men han har mest penger i dagliglivet sammen er vi dynamitt )
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 Mannen min tjener mest, jeg er student (permisjon nå) og har derfor bare stipend/lån + at jeg jobber annerhver lørdag. Så er ikke mye som kommer inn hos meg
Hikken Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Han er elektriker og tjener nesten dobbelt så mye som meg (jobber selv i barnehage..).
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #19 Skrevet 7. mai 2008 han tjener mere enn meg. han har yrkesfag og jeg har 3 år på høyskole.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #20 Skrevet 7. mai 2008 Frem til nå har det vært meg som har hatt best lønn, men pga jeg jobber deltid, har han hatt mer utbetalt enn meg. Men nå har han fått ett saftig lønnshopp, så da hoppet han glatt over meg:) Blir spennende å se hva mitt lønnsoppgjør ender på
Gjest Rebel & frøken ledning Skrevet 7. mai 2008 #21 Skrevet 7. mai 2008 han tjener ca 50 000 mer enn meg i året. for et par måneder siden hadde vi prikk lik lønn.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #23 Skrevet 7. mai 2008 Helene :-) : Jeg må bare kommentere, han er elektriker, du i barnahage, ha tjener nesten dobbelt så mye som det.Jeg syns det er helt utrolig! E ekeltriker likosm, hvorfor i all verden er det slik? En som jobber i barnehagen gjør en utrolig verdifull jobb og passer på og oppdrar det kjæreste vi har! OPP med lønna til barehagepersonalet!!!!!!!!!!! Det er en myyyyyyyyyyyyye viktiger jobb enn feks. elektriker.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #24 Skrevet 7. mai 2008 det er vel ikke akkurat sånn i Norge at man blir lønnet etter hvor viktig eller nobel jobb man har...sykepleiere, leger, lærere, fysioterapauter etc...ingen av disse tjener jo så grovt bra men alle er vel enig i at de har en flott jobb... Jeg er iallefall ikke overrasket over Helens innlegg... er derimot enig i at høy utdannelse bør belønnes med høyere lønn.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2008 #25 Skrevet 8. mai 2008 Han tjener 500.000 mer enn meg i året (og jeg har en gjennomsnittslønn) Men vi har felles økonomi, så ingen av oss er rikere enn den andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå