3-prinser Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 ..................etter besøk hos jordmor hvor hun sjekket livmorhalsen. Var gode 2 cm åpning og godt moden. Blødde litt etterpå. Nå sitter jeg her med rier med 5-10min mellomrom. Begynner å ta på ganske bra nå, så det blir nok en tlf til føden straks.
bebi-i-magen Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 nå når dette begynte,har du også smerter oppover korsryggen? og nedpress?
3-prinser Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Merker ikke så mye i korsryggen enda, men det kommer nok. Nedpress har jeg så det holder.
bebi-i-magen Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 har du hatt di nedpressene lenge? ossen symtomer har du da? må bare spøre:) tenk ,snart sitter du med lile babyn din i armene:) så kos:)
3-prinser Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Nedpressene begynte først i dag morges. Men de har tatt seg opp skikkelig nå og merkes godt så fort jeg reiser meg opp og står. Riene tar skikkelig nå, godt foran på magen og nede ved skambeinet. Tror nok jeg har lilleprinsen i armene i løpet av natten :-)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 du har sikkert babyn i armene nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå