Gå til innhold

Nå skjer det noe......... :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

..................etter besøk hos jordmor hvor hun sjekket livmorhalsen.

Var gode 2 cm åpning og godt moden. Blødde litt etterpå.

Nå sitter jeg her med rier med 5-10min mellomrom. Begynner å ta på ganske bra nå, så det blir nok en tlf til føden straks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå... heldig gris:) lykke til:)

Skrevet

nå når dette begynte,har du også smerter oppover korsryggen? og nedpress?

Skrevet

Misunner deg såååå =)

 

Lykke til =)

Skrevet

Merker ikke så mye i korsryggen enda, men det kommer nok. Nedpress har jeg så det holder.

Skrevet

har du hatt di nedpressene lenge? ossen symtomer har du da?

må bare spøre:)

tenk ,snart sitter du med lile babyn din i armene:) så kos:)

Skrevet

Nedpressene begynte først i dag morges. Men de har tatt seg opp skikkelig nå og merkes godt så fort jeg reiser meg opp og står.

Riene tar skikkelig nå, godt foran på magen og nede ved skambeinet.

Tror nok jeg har lilleprinsen i armene i løpet av natten :-)

Skrevet

du har sikkert babyn i armene nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...