Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er litt lei av de klassiske rosa bordene. Tenkte det hadde vært kult med lysegrønt/eplegrønt tema (servietter, bordkort, lys etc). Eller er det bare døvt?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Syntes det hørtes veldig fint ut =0)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hva med lysegrønt tema, men med enkle rosa detaljer? Grønne duker, men noen små rosa sko som pynt f.eks. Eller grønne lys med noe rosa på. Grønne servietter med rosa blomster? Det er jo kjempefint!
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Er så enig med deg, glem rosa, grønt er også en mye finere og mer behagelig farge:-)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Lysegrønt er fint! Men jeg hadde tatt med noen bittesmå rosa detaljer fordi det er litt "tradisjon" med rosa/lyse blått på dåpsbord
Willy Wonka Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Lysegrønt er supert....og veldig fint med tanke på at det er vår!! Flott ide.
Ladybug~N&E Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 vet du!! det synes jeg høres kjempenydelig ut!!!! men jeg personlig ville hatt noen innslag av gult også slik at det hadde blitt litt "jentete";) også ville jeg kanskje ha hatt gule bånd på dåpskjolen. ikke det at jeg bryr meg så veldig om hva folk mener om fargevalg for grønt er yndlingsfagen min, men jeg ville likt å vise at det faktisk er ei jente vi har døpt.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #8 Skrevet 7. mai 2008 Vi hadde grønt som hovedfarge, med litt hvitt og rosa på noen lys, servietter osv.
ruffen Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Selvfølgelig!! Hvorfor skulle det ikke det?? Vi hadde ingenting rosa. Eller, det var sikkert litt rosa på serviettene som var i alle farger og på maleriene til storebror som ble til bordkort. ) Vi hadde gule lys, og altså servietter og bordkort i alle farger. I vasene stod nyutspungne påskeliljer fra hagen. Liker personlig ikke det der med at alt skal være lyserosa til jente og lyseblått til gutt. Tror egentlig at det er litt skapt av butikker og de som tjener penger på klær/utstyr. Mammaen min sa at da jeg var lita var det nesten ingen klær som var kjønnsbestemte i fargene. Da var økonomien i samfunnet litt anderledes. Var nedgangstider på 80-tallet, så alle brukte det de hadde og klær ble arvet på tvers av kjønn. Sier seg selv at rosa ikke hadde slått så veldig an da.
Histepist Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Høres kjempe fint ut! Vi hadde knallgrønnt og oransj til vår gutt
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 jeg synes ikke det..men det er min mening!
mamman til karen elisabet. Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 Høres veldig fint ut, der satte du meg selv på en ide. Ja hvorfor rosa hele tiden.
Athravil Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Gå for grønt, blir kjempefint:) Vi sto mellom grønt og lilla og endte opp med lilla til slutt. Eneste rosa var noen roser, men de hadde "blå"skjær slik at de matchet det lilla.
Labambie Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 WOW! Det hørtes kjempefint ut! Men er det lett å få tak i grønne baby-ting? På Løiten Lys har de bare i rosa og blått... Men hadde vært kult å brukt en annen farge!!
Twins i magen <3 Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 Grønt er jo kjempefint og en skikkelig vårfarge Nå har jeg en sønn da men, jeg ville ikke ha det tradisjonelle blå så jeg valgte limegrønt og enkle oransje blomster til! Ble fint det Nå er ikke konfirmasjon det samme som dåp, men husket jeg kranglet med mamma, jeg ville IKKE ha rosa, jeg villa ha grønt!! Det er liksom fargen min det... men mamma nektet!! Mine barn skal få velge selv i hvertfall... er jo deres dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå